«Hiljuti turule tulnud raadiokanali omanikud mõtlesid algul teha lihtsalt eestikeelse raadio, siis mõtlesid, et teeks äkki venekeelse, ja tabasid märki,» ütles BMFi projektijuht Hanno Kindel Raadio Sky edu kohta. See, on positiivne näide, kuidas leiti õige sihtgrupp.
Riiklik venekeelne kommertskanal Raadio 4 on 15,8protsendilise osakaaluga kolmandal kohal, neljas on 13 protsendiga Raadio 2. Eestlaste hulgas on populaarseim raadiokanal Vikerraadio, mitte-eestlaste hulgas Raadio Sky.
Tartu linnas on teistest ees Raadio Tartu, mille osakaal on 49,8%. Järgneb Vikerraadio, mille osakaaluprotsent on 15,3.
Hanno Kindel lisas, et Eestis on kohalikel raadiojaamadel suur mõju, pildi saamiseks peab lähtuma kohalikest andmetest. ÄP
Seotud lood
Poola Keskpank oli kolmandas kvartalis juba teist kvartalit järjest maailma suurim kullaostja ning üldiselt on märgata Ida-Euroopa riikide aktiviseerumist kullaturul, selgub Maailma Kullanõukogu (WGC) avaldatud andmetest.