• OMX Baltic−0,17%288,87
  • OMX Riga−0,69%878,87
  • OMX Tallinn0,12%1 831,08
  • OMX Vilnius−0,23%1 137,73
  • S&P 500−1,12%5 712,2
  • DOW 30−0,31%42 454,79
  • Nasdaq −2,04%17 899,02
  • FTSE 1000,3%8 689,59
  • Nikkei 2250,65%38 027,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%90,34
  • OMX Baltic−0,17%288,87
  • OMX Riga−0,69%878,87
  • OMX Tallinn0,12%1 831,08
  • OMX Vilnius−0,23%1 137,73
  • S&P 500−1,12%5 712,2
  • DOW 30−0,31%42 454,79
  • Nasdaq −2,04%17 899,02
  • FTSE 1000,3%8 689,59
  • Nikkei 2250,65%38 027,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%90,34
  • 26.01.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbus jääb Lvovi bussitehase toodangu juurde

Lvovi tehase autobussid on Scania ja Volvo bussidest ligi kuus korda odavamad. Ühe uue autobussi maksumus on 350 000 krooni.
Uudisteagentuur BNS levitas uudist, et Eesti autoregistrikeskus keeldub Venemaal toodetud busse registreerimast, kuna need ei vasta euronõuetele. Tegelikult on Ukrainas valmistatud autobusside registreerimata jätmise põhjus siiski see, et neil puudub seni Eestis tüübikinnitus.
Autoregistrikeskuse tehnikaosakonna juhataja Rein Einer ütles, et LAZi tootjatehasega on ühendust võetud ja sealt on lubatud saata uue bussimudeli tehniline dokumentatsioon.
«Olen alati rõhutanud, et mitte auto või autobussi mark, vaid tehniline seisund on registreerimise või mitteregistreerimise alus,» märkis Einer.
Nagu LAZ-bussidelt, nii ka teistelt sõidukitelt nõutakse registreerimisel tüübikinnitust.
Vello Teemusk lootis, et saab esimese bussi varsti Tartusse tuua. «Proovime, kuidas uus LAZ meie maanteid kannatab,» märkis ta.
Teemuski sõnul vahetab Tarbus tulevikus vastavalt võimalustele bensiinimootoriga bussid diiselküttel töötavate vastu.
«Hoiaksime aastas kokku 2,5 miljonit krooni, kui kogu meie bussipark töötaks diiselküttel,» väitis Teemusk.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele