5. märts 1996
Jaga lugu:

Pirita jõel asuva Iru silla rekonstrueerimistööde läbiviimiseks korraldatud konkursile laekus viis pakkumust. Nende hulgast valiti tööde teostajaks välja AS Via Pont. Munitsipaalettevõtte Tallinna Teedevalitsus peainseneri Mikk Pääru sõnul läheb silla rekonstrueerimine maksma 6,6 mln krooni. Esialgu algab betoonist silladetailide valamine. Kohapeal tehakse töödega algust juunis, mil suletakse sillal ka liiklus. Silla valmimise lõpptähtajaks oli konkursitingimustes määratud käesoleva aasta 31. oktoober, kuid Via Pont on lubanud ehituse lõpetada 1. oktoobril. ETA

Tallinna linnavalitsus planeerib lähiaastatel lõpetada Pääsküla prügimäe ekspluateerimise ja hakata rajama uut, eurostandardile vastavat jäätmekogumiskohta Jõelähtme valda. Linnavalitsus on praegu eraldanud 5 mln krooni uue prügimäe projekteerimiseks. Esialgsetel andmetel peaks projekteerimine lõppema 1997. a lõpus. Projekteerimine läheb maksma 10--15 miljonit krooni. Prügimäe väljaehitamise maksumuseks hinnatakse 100--150 mln krooni. Jõelähtme prügimäe maksumusest kavatseb linn katta 51%, ülejäänu tahetakse leida erafirmadelt investeeringutena. ETA Hoiupank avas uuendatud kontori

Esmaspäeval avati pärast remonti taas Hoiupanga Õismäe kontor. Hoiupanga Tallinna regiooni direktori Margus Malsi sõnul ehitati Nurmenuku kaubanduskeskuses asuv pangakontor täielikult ümber -- vaid välisseinad jäid endiseks. Avarust sai juurde varem ruumikitsikuse käes kannatanud klienditeeninduse pool. Juurde tuli kaks eraldi ruumi äri- ja laenuklientide teenindamiseks. Kontori juurde paigaldati sularahaautomaat. Kontori ehitas ümber AS Harju Ehitus, sisekujunduse tegi Helle Truusööt. Ehituse kogumaksumus on 1,8 mln krooni. ETA

Maanteeamet sai Muhu tammi ümberehituse konkursile 11 pakkumust. Kokku võttis tammi pakkumisdokumentatsiooni välja 17 Eesti ettevõtjat. Lõpliku otsuse konkursi võitnud töövõtja kohta langetab maanteeamet 8. märtsil. Tammi ehitamist on kavas alustada 1. mail ning tööd peaks olema lõppenud hiljemalt 20. oktoobril. Võistupakkumine puudutas tammi sõiduteekatte alla jääva muldkehaosa ehitamist, muldkeha nõlvade parandamist, piiride ehitamist, nõlva plaatidega katmist jne. ETA

Jaga lugu:
Hetkel kuum