• OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 500−0,21%5 650,85
  • DOW 30−0,06%41 926,6
  • Nasdaq −0,05%17 682,37
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,35
  • OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 500−0,21%5 650,85
  • DOW 30−0,06%41 926,6
  • Nasdaq −0,05%17 682,37
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,35
  • 08.03.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Varjatud reklaam

Sel nädalal leidis Äripäeva veergudel kajastamist vahejuhtum, mis puudutas reklaamifirma Karlson & Ko töötaja poolt Äripäeva reporterile tehtud ettepanekut kirjutada hüvituse eest ASist Avallone varjatud reklaami kandev artikkel. Kõnealuse juhtumi muutis eriti pentsikuks reklaamifirma töötaja liigagarus, sest volitusi tal ASi Avallone nimel selliseid ettepanekuid teha ei olnud.
Ilmselt on vaja veel kord üle selgitada, mis on reklaam- ja mis uudislugu ning kuidas nende vahel vahet teha. Ajakirjandusmaailmas käibib kuldne tõde, et kui ajakirjanik pöördub firma poole, on tegemist uudislooga ja kui firma ajakirjaniku poole, siis reklaamlooga, ehkki kindlasti ka siin on erandeid.
Ent kui reklaamimaigulise ideega käib kaasas kas otsene või kaudne vihje hüvitusele, pole võimalik ükskõik kui fantastilisest ideest objektiivselt kirjutada. See oleks lühinägelik samm, mis varem või hiljem maksab kätte mõlemale poolele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele