Sel nädalal leidis Äripäeva veergudel kajastamist vahejuhtum, mis puudutas reklaamifirma Karlson & Ko töötaja poolt Äripäeva reporterile tehtud ettepanekut kirjutada hüvituse eest ASist Avallone varjatud reklaami kandev artikkel. Kõnealuse juhtumi muutis eriti pentsikuks reklaamifirma töötaja liigagarus, sest volitusi tal ASi Avallone nimel selliseid ettepanekuid teha ei olnud.
Ilmselt on vaja veel kord üle selgitada, mis on reklaam- ja mis uudislugu ning kuidas nende vahel vahet teha. Ajakirjandusmaailmas käibib kuldne tõde, et kui ajakirjanik pöördub firma poole, on tegemist uudislooga ja kui firma ajakirjaniku poole, siis reklaamlooga, ehkki kindlasti ka siin on erandeid.
Ent kui reklaamimaigulise ideega käib kaasas kas otsene või kaudne vihje hüvitusele, pole võimalik ükskõik kui fantastilisest ideest objektiivselt kirjutada. See oleks lühinägelik samm, mis varem või hiljem maksab kätte mõlemale poolele.