Leedu aastane sigaretitarbimus on 5,5 miljardit sigaretti, mis moodustab Rootsi omast (8,7 miljardit) 60%. Seega peab Swedish Match Leedut tulevikus oluliseks ekspordituruks.
Seni on Swedish Match väljaspool Rootsit müünud Blendi väikeses koguses Eestis ja üksikutes kuurortides, mida rootslased külastavad. Rootsis kuulub Blendile 35% sigaretiturust.
Taani sigaretid Prince, mille reklaamimisele on tehtud üsna suuri kulutusi, on kahe aastaga juba vallutanud 10 protsenti Leedu turust ning nüüd tahab Swedish Match oma tütarfirma abil kaotatud aega tasa teha.
Leedu sigaretituru liider on aga hoopis USA firma Philip Morris, kes ostis ära Klaipeda sigaretitehase ja kelle käes on 70--75% turust.
Swedish Matchi ülesanne ei ole kerge, kuna alates 9. veebruarist on Leedus tubakatoodete reklaam keelatud. Kuid nagu kinnitas tütarfima juht Linas Galkauskas, «on Leedus seadused üks asi ja tegelikkus midagi muud». Neid sõnu kinnitavad Vilniuse tänavapilti kaunistavad suured Prince'i reklaamid.
Swedish Matchi Leedu tütarfirma on puhas müügifirma, järgmisena toob Swedish Match Leedu turule sigaretid Blend. DI