«See on ka põhjus, miks on kaugjuhtimise teel teostatavate tehingute maht pidevalt kasvanud võrreldes teiste panga tehtavate tehingutega,» lisas Haug.
«Tehnoloogiliste tehingute osakaal kasvab juba kasvõi seetõttu, et inimesed hakkavad tunduvalt rohkem koju arvuteid ostma, samuti muutub populaarseks Internet, mis aitab kaasa arvutitehnoloogia levikule,» ütles Tallinna Panga jaepanganduse divisjoni direktor Raul Parusk. Seoses sellega tõuseb Paruski sõnul ka telepanganduse populaarsus maksete tegemisel ja info vahetamisel.
Forekspanga telekontoris pakutavate teenuste hulka laiendab Haugi sõnul Interneti-panganduse kasutuselevõtt, mis samuti võimaldab arvelduste tegemist nagu MicroBankeri programmgi.
«Perspektiivis hakkab iga Internetiga ühendatud või MicroBankeri-laadse programmiga varustatud arvuti asendama pangakontori teenuseid,» märkis Jens Haug.
Oluline on Haugi sõnul nende teenuste juures turvalisus, mille korral ei ole võimalik kandeid kinni püüda, asendada, muuta või vale nime kasutada.
Hoiupanga infotehnoloogiadivisjoni direktor Tõnu Liik ütles, et Hoiupank hakkab Internetis teenuseid pakkudes turvalisuse tagamiseks rakendama kõiki Internetis olevaid standardturvavahendeid ja lisaks veel Hoiupanga spetsiifilisi turvameetmeid.
«Tehnoloogilistest teenustest tuleb kasutusele veel peale kahe eelnimetatu telefoni-ja faksiteenus,» ütles Haug.
Raul Paruski sõnul aitab telefoniteenuse kiiremale arengule kaasa telefonivõrgu areng.
«Õnneks saab Eesti vahele jätta teistsugused maailmas levinud arvelduste viisid, näiteks arveldused t?ekkidega ja arveldamine posti teel. Nende vahelejätmine võimaldab kiiresti üle minna elektroonilisel baasil tehtavatele teenustele,» märkis Parusk.