Kolme tunni jooksul näidatakse üle kahesaja reklaamfilmi. Ürituse korraldaja, ASi BDG Meelelahutus projektijuhi Kalle Kingsepa sõnul tekkis tal idee kutsuda Boursicot Eestisse eelmisel aastal, kui ta oli praktikal suurimas Taani suhtekorraldusfirmas.
Kingsepa sõnul on reklaamietenduse eelarve 150 000 krooni.
Tallinnas toimuva etenduse järel antakse Boursicot'le üle videokassett kümmekonna Eesti firma reklaamiklippidega. Esialgu pole kõik väljavalitud reklaamiklipid veel selgunud, kuid kindlalt on nende hulgas RASi Eesti Loto reklaamid.
43aastane Jean Marie Boursicot alustas reklaamfilmide kogumist, kui ta oli kümme aastat vana. Praegu sisaldab tema kollektsioon enam kui 350 000 reklaamfilmi, millele igal aastal lisandub ligi 20 000 uut reklaamklippi maailma eri paigust.
Tänaseks on Boursicot reklaamietendust suure menuga esitatud enam kui veerandsajas riigis. Paljudes maades korraldatakse tema etendus regulaarselt igal aastal.
Guinnessi rekordite raamatu andmetel kuulub Boursicot'le maailma suurim reklaamfilmide erakogu. Oma kollektsiooni säilitab Boursicot Pariisi äärelinnas turvalises laos. Tema filmikogu on kindlustatud kuue miljoni Prantsuse frangi eest.