Aprilli alguses on ehitusest saanud kõige aktiivseim reklaamisektor. Äripäeva ehituse erilehes reklaamisid ehitusfirmad ennast 600 000 krooni eest. Sellele järgnevad Kaubalehe ehituse erinumber 400 000, Eesti Ekspressi lisaväljaannne Ehitusekspress 350 000 ja Maalehe ehituslisa 105 000 krooniga.
Rebuilding 96 korraldajafirma Expoprojekti projektijuhi Katrin Hanko sõnul on messipinda osalejatele renditud ligi 11 000 ruutmeetril hinnaga 550--650 krooni ruutmeetri eest.
Koos kõigi pakutavate lisateenustega kulutavad messil osalevad 300 firmat enda reklaamimiseks Hanko hinnangul 7--8 miljonit krooni. Keskmised messikulud firma kohta ulatuvad 100 000--120 000 kroonini, lisas ta.
Koger & Sumbergi peadirektor Andres Kogeri hinnangul toimub ehitusteenuste reklaamimine paljudel juhtudel ilma kindla strateegiata. «Eestis on kuus-seitse suuremat ehitusfirmat, kes reklaamivad ennast läbimõeldult,» ütles Koger. «Ehituslik reklaam peab olema suunatud organisatsiooniturule, mitte tarbijaturule,» lisas ta. Reklaamimeeskonda jõuavad Kogeri hinnangul ülal pidada ainult need firmad, kelle käive algab 100 miljonist kroonist.
Kommenteerides konkurentsi ehitusturul, sõnas Koger, et praegu on Eestis ligi 2500 reaalselt tegutsevat ehitusfirmat ning järgmise kahe aasta jooksul kahaneb see arv vähemalt poole võrra.
Kogeri sõnul reklaamivad praegu suuremad ehitusfirmad ennast vähem. Rohkem kulutavad reklaamile keskmise suurusega ettevõtted, kes oma positsiooni turul ei ole veel lõplikult kindlustanud, ütles Koger.
Paroc Eesti direktori Kalev Kõnni hinnangul on pärast algavat Rebuilding 96 messi oodata reklaamituru kokkutõmbumist, mis saavutab oma madalseisu juunikuuks pärast mai lõpus toimuvat messi «21. sajandi kodu».