SAS nimetab Finnairi reklaamikampaaniat ebaausaks konkurentsiks.
SASi piletimüügijuht Eestis Ene Bome ütles, et probleemile loodetakse lahendus leida sel nädalal, kui Eestisse jõuavad tagasi SASi Eesti juht Bengt Callinggård ja firmat esindava advokaadibüroo Heta esindaja.
Bome teatas, et eelmisel nädalal esitas konkurentsiameti kaudu SASile vabanduse reklaamiagentuur Balti Meedia Reklaam, kes korraldas Finnairi reklaamikampaaniat. «Finnairilt ei ole me mingit vabandust saanud,» kinnitas Bome.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ta lisas, et tõenäoliselt ei kavatse SAS rahulduda ainult Balti Meedia Reklaami vabandusega, vaid jätkab protsessi. Aprillis Äripäevale antud intervjuus märkis Balti Meedia Reklaami esindaja Tiia Raidma, et reklaamikampaania tekst oli kooskõlastatud Finnairiga.
Konkurentsiametist ei soovitud anda kommentaare enne, kui kõik vaidlust puudutavad materjalid on jõudnud nende kätte ja on langetatud lõplik otsus.
Konkurentsiseaduse kohaselt on eksitav reklaam ebatõeste andmete levitamine, mis võib tekitada eksliku mulje eriti soodsast pakkumisest. Eksitavat reklaami tõlgendatakse kui kõlvatut konkurentsi, mis on seadusega keelatud.
Selle aasta alguses käivitas Finnair Eestis ulatusliku reklaamikampaania, kus kinnitati kliendile, et Finnair võimaldab kiireimat lennuühendust mitme Euroopa linnaga. Sama kampaaniaga kinnitati, et ühegi teise lennukompaniiga pole võimalik lennata varahommikul sihtkohta ja jõuda Tallinnasse tagasi südaööks. Vastukaaluks Finnairi reklaamikampaaniale käivitas SAS Eestis oma kampaania, kus öeldakse, et SAS toob kliendi koju tagasi juba enne keskööd. SASi Eesti esindusest lisati, et vaatamata Finnairi reklaamis esinevale väitele, et Finnair on kiireim ühendus Pariisiga, lendab SAS Pariisi Finnairist kümme minutit kiiremini.