«Praegu Eesti Näituste paviljonides ja Lillepaviljonis toimuv mess on mõeldud eelkõige tavalistele inimestele,» ütles Tiit Siinmaa. Lillepaviljonis on vestlusringid ning sealt saab ka igasugust laadi konsulatatsiooni ja informatsiooni, lisas ta.
Näitusest võtab osa kokku 330 firmat. Kokku on näitusel esindatud 390 firmamärki. Ekspositsioonipinda on sel aastal 9500 ruutmeetrit. Boksi ruutmeetri brutohind on seekordsel messil 650--900 krooni, õuepind on 300 krooni ruutmeeter.
Ehitusmesse Rebuilding korraldava ASi Expoprojekt projektijuht Kalev Kaunis ütles, et paljud firmad, kes osalesid nende messil, tutvustavad end ka messil 21. Sajandi Kodu.
Ta lisas, et 21. Sajandi Kodu messil on osavõtjate arv suur ka selle tõttu, et kevadisele Rebuildingule ei mahtunud paljud soovijad Eesti Näituse kitsaste tingimuste tõttu ära.
Oktoobris toimuv Rebuilding II 96 on korraldatud nendele firmadele, kes kevadisele Rebuildingule ära ei mahtunud, ütles Kaunis. «Sügis-talvisel perioodil on ehitusturg üsna kitsas ja seetõttu tahame selle messiga pakkuda enesetutvustamise võimalust just spetsiifilistele alltöövõtufirmadele,» märkis Kaunis.
Kaunis ei välistanud ka võimalust, et Rebuildingu mess hakkabki toimuma kaks korda aastas.