• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 04.06.96, 01:00

Rahvusvaheline kullerfirma DHL on käivitanud saadetiste jälgimise süsteemi. Kliendil on Interneti DHLi lehekülje kaudu võimalik ööpäevläbi saada informatsiooni saadetise liikumisest sihtkohta. Selleks tuleb DHLi leheküljel valida menüü Package Tradding ja sisestada sinna saatelehe number ning saatja riigi nimetus. Teave jõuab kliendini 10--20 sekundi jooksul. ÄP
Praegu Tallinna-Stockholmi liinil sõitev reisiparvlaev Mare Balticum läheb septembris Tallinki kaubamärgi all Tallinn-Helsingi liinile. Laevakompanii Estline võtab kasutusele uue laeva Viking Song.
Hansatee turundusdirektor Hannes Saarsoo ütles, et Tallink hakkab Tallinn-Helsingi liinil opereerima nelja parvlaevaga. Praegu sõidavad liinil Tallink, Georg Ots ja Vana Tallinn. Septembrist reise alustav Mare Balticum suurendab Tallinki reisijateveo mahu päevas 12 100 reisijakohani.
Enne uuele liinile asumist tehakse Mare Balticumile remont ja ümberehitus. Septembris hakkab üks Tallinki laevadest sõitma eestlastele sobiva graafiku alusel, mis tähendab, et laev väljub Tallinnast hommikul ja Helsingist õhtul. Saarsoo sõnul oli üheks Mare Balticumi rentimise eelduseks oodatav viisavabaduse kehtestamine Eesti ja Soome vahel, mis peaks liiklust Eesti ja Soome vahel suurendama.
Mare Balticum teeb veel käesoleva suve jooksul reise Rootsi ja Eesti vahel. Alates septembrist asendab Estline selle laevaga Viking Song. STT-ETA-BNS
RE Eesti Raudtee tegi valitsuse transiidikomisjonile ettepaneku tõsta raudteetransiidi tariife 10--50 protsendi võrra.
Komisjon jäi transiidikomisjoni infrastruktuuri ja logistika toimkonna esimehe, teede- ja sideministeeriumi asekantsleri Viktor Palmeti sõnul Eesti Raudtee ettepanekuga nõusse, kuid tariife ei saa tõsta üleöö. Komisjon tõdes, et raudteetransiidi tariifid on naaberriikidega võrreldes madalad ja neid oleks otstarbekas tõsta, märkis ta.
Seni kehtib Eesti Raudteel endises Nõukogude Liidus väljakujunenud süsteem, tegelikult rakendatakse aga kokkuleppetariife, mis on veelgi madalamad. Uute tariifide kujundamisel peab arvestama, et need oleksid kauba omahinna piiril ja võrreldavad konkurentide tasemega.
Palmet märkis, et komisjoni otsuse kohaselt saavad tariifid tõusta järgmisest aastast, välistatud pole ka osa kaupade puhul järkjärguline üleminek kõrgematele tariifidele. Tariife ei saa Palmeti kinnitusel tõsta aasta keskel, nende muutmise puhul peab jääma küllaldane etteteatamise aeg.
5. juunil koguneb transiidikomisjon taas, et moodustada uute transiiditariifide väljatöötamiseks spetsiaalne töörühm. Raudtee katab Eesti Raudtee andmeil 97% kogu Eestit läbivast transiidivoost. BNS

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele