Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rahvusvaheline kullerfirma DHL on käivitanud saadetiste jälgimise süsteemi. Kliendil on Interneti DHLi lehekülje kaudu võimalik ööpäevläbi saada informatsiooni saadetise liikumisest sihtkohta. Selleks tuleb DHLi leheküljel valida menüü Package Tradding ja sisestada sinna saatelehe number ning saatja riigi nimetus. Teave jõuab kliendini 10--20 sekundi jooksul. ÄP
    Praegu Tallinna-Stockholmi liinil sõitev reisiparvlaev Mare Balticum läheb septembris Tallinki kaubamärgi all Tallinn-Helsingi liinile. Laevakompanii Estline võtab kasutusele uue laeva Viking Song.
    Hansatee turundusdirektor Hannes Saarsoo ütles, et Tallink hakkab Tallinn-Helsingi liinil opereerima nelja parvlaevaga. Praegu sõidavad liinil Tallink, Georg Ots ja Vana Tallinn. Septembrist reise alustav Mare Balticum suurendab Tallinki reisijateveo mahu päevas 12 100 reisijakohani.
    Enne uuele liinile asumist tehakse Mare Balticumile remont ja ümberehitus. Septembris hakkab üks Tallinki laevadest sõitma eestlastele sobiva graafiku alusel, mis tähendab, et laev väljub Tallinnast hommikul ja Helsingist õhtul. Saarsoo sõnul oli üheks Mare Balticumi rentimise eelduseks oodatav viisavabaduse kehtestamine Eesti ja Soome vahel, mis peaks liiklust Eesti ja Soome vahel suurendama.
    Mare Balticum teeb veel käesoleva suve jooksul reise Rootsi ja Eesti vahel. Alates septembrist asendab Estline selle laevaga Viking Song. STT-ETA-BNS
    RE Eesti Raudtee tegi valitsuse transiidikomisjonile ettepaneku tõsta raudteetransiidi tariife 10--50 protsendi võrra.
    Komisjon jäi transiidikomisjoni infrastruktuuri ja logistika toimkonna esimehe, teede- ja sideministeeriumi asekantsleri Viktor Palmeti sõnul Eesti Raudtee ettepanekuga nõusse, kuid tariife ei saa tõsta üleöö. Komisjon tõdes, et raudteetransiidi tariifid on naaberriikidega võrreldes madalad ja neid oleks otstarbekas tõsta, märkis ta.
    Seni kehtib Eesti Raudteel endises Nõukogude Liidus väljakujunenud süsteem, tegelikult rakendatakse aga kokkuleppetariife, mis on veelgi madalamad. Uute tariifide kujundamisel peab arvestama, et need oleksid kauba omahinna piiril ja võrreldavad konkurentide tasemega.
    Palmet märkis, et komisjoni otsuse kohaselt saavad tariifid tõusta järgmisest aastast, välistatud pole ka osa kaupade puhul järkjärguline üleminek kõrgematele tariifidele. Tariife ei saa Palmeti kinnitusel tõsta aasta keskel, nende muutmise puhul peab jääma küllaldane etteteatamise aeg.
    5. juunil koguneb transiidikomisjon taas, et moodustada uute transiiditariifide väljatöötamiseks spetsiaalne töörühm. Raudtee katab Eesti Raudtee andmeil 97% kogu Eestit läbivast transiidivoost. BNS
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Raadiohommikus: seentest elektriautode suuromanikuni Jäta oma küsimus hommikuprogrammi külalistele
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Viljar Arakas ja Robert Kitt said eelarvenõukokku
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.