• OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,85
  • OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,85
  • 18.09.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parkimise lahendused eri hindades

Üha juurde tekkivad kaubanduskeskused peavad varem või hiljem hakkama lahendama oma klientide parkimisprobleeme. Võimalusi on mitu.
Kui kaubamajal ei ole vajadust laoruumide järele, võib parklana kasutada ka näiteks keldrikorrust. Välismaal on väga laialdaselt levinud külgedelt lahtised katusealused, mis laiuvad kaubamajade kõrval peaaegu sama suurena kui ostukeskus ise.
Ehituslikult on kahtlemata kõige odavam lasta plats ära asfalteerida ja sinna jooned peale tõmmata. Samas peab arvestama pidevalt tõusva maahinnaga. Kalkuleerides võib selguda, et eriti kesklinnas on otstarbekam mahutada platsist kaks korda väiksemale maa-alale kolm korda rohkem autosid.
Kõrvalolevas tabelis on ASi Kolde Projekt andmetele tuginedes välja toodud valik parkimisehitiste hindu. Hinnad on lõplikud, sisaldades kulusid alates käibemaksust kuni ehitaja kasumini. ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele