Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Itaalia kuurordid on kõrgetasemelised

    Kunstimekana tuntud Itaalias on mitmeid luksuslikke kuurorte, mis ei jää kvaliteedilt alla teistele Vahemereäärsetele tuntud puhkusepaikadele. Soovi- taks Lido di Jesolot, Arma di Taggiat, Diano Marinat, Riminit, Terracinat, Baia Domiziat. Veel Sitsiilias Taorminat ja Naxost. Kuurordid sobivad ka aktiivse puhkuse pooldajale, rannas on piisavalt sportimisvõimalusi rannavõrkpallist purjetamise ja skuutrisõiduni.
    Itaalia-reisi peaks plaanima vähemalt nädalase, sest aega tuleks jätta Veneetsiale, Firenzele, Roomale, San Marinole, Milaanole, Pisale.
    118 saarele rajatud Veneetsias tuleks kindlasti nautida gondlisõitu, ent samas on oluline silmas pidada, et tänu turistidele on see kõige kallim linn Itaalias. Firenze peaks pakkuma elamuse neile, keda huvitab kohalik kunsti ja kirjanduse ajalugu.
    Rooma vaatamisväärsusi on võimatu loetleda, neid on selleks liiga palju. Küll aga peaks leidma aega Vatikani jaoks, kus elab Rooma paavst, ning Sixtuse kabeli külastamisele. Milaano on jalgpalli ja moe pealinn. Pisas võiks külastada linnaäärseid restorane, mis on odavad, meeldiva teenindusega. Toscana maakonnas on turistide lemmikpaik kaunis stalaktiidikoobas Grotta del Vento.
    Euroopa vanim vabariik San Marino on ka eestlasele soodne ostupaik. Eriti odavad on nahktooted ja kohapeal villitud San Marino liköörid.
    Itaalia-reisi kasuks võib otsustada vaid paar nädalat enne väljasõitu, sest viisa saab kätte nädalaga. Viisa on tasuta.
    Itaaliasse sõidu osas on valikuvõimalus suur -- alates 4500kroonistest hästi organiseeritud bussireisidest 6500krooniste kuurordipakettide ja 8000krooniste kultuurireisideni. Kultuurireisidel on rühmas tavaliselt ka kunstiajaloolane. Tüüpilised bussireisid hõlmavad võrdselt Itaaliat ja Austriat. Pikema ja odava reisi puhul tuleb mõni öö bussis veeta. Suusareiside reklaamikampaania pole küll veel alanud, ent keskmiseks suusapaketi hinnaks tõotab algaval hooajal kujuneda 15 000 krooni. Eesti büroodest pööravad Itaaliale enam tähelepanu Eurotour, Tensi-Reisid, Reisiekspert, Tiit Reisid, Alpipuhkus. Alpipuhkus hõlmab eelkõige Alpe, jõudes siiski välja ka Veneetsiasse. Restling pakub edukalt soome reisikorraldajate kuurordipakette, mille hind on ca 7000 kr. Tjäreborgi vahendava VIP Reiside nädalase linnapaketihind on ca 5300--10 000 kr.
    1000 Itaalia liiri (ITL) -- ca 7,9 Eesti krooni
    - ajavahe 1 tund
    - politsei 112, kiirabi 113, teeteenistus 116
    - raha tasub liirideks vahetada Eestis
    - kohapeal on soodsaim vahetada Saksa marku
    - soodsaimad hinnad on Itaalias augusti lõpus ja pärast aastavahetust, mil kõik kaubad on vähemalt 50% odavamad
    - sisseoste tasub teha äärelinna kauplustest või supermarcato'dest
    - head ja odavad söögikohad on pizzeriad
    - enne tellimust tasub uurida teenustasu suurust
    - pakivein maksab ca 1500 ITL ehk ca 12 kr
    - kvaliteetvein maksab alates 2700 ITL ehk ca 20 kr
    - kohvijoomise kultuur: hommikuti juuakse cappucinot, lõunal ja õhtul expressot, eestlasele harjumuspärast kohvi nimetatakse americanoks
    - San Marino liköörid maksavad ca 3000--7000 ITL ehk 24--55 kr
    - pooletunnine gondlisõit Veneetsias maksab 100 000--150 000 ITL ehk 790--1200 kr
    - veetramm Veneetsias 12 500 ITL ehk ca 100 kr
    - taksosõidu puhul tuleb hinnas eelnevalt kokku leppida
    - autorendi hinnad kõiguvad: Fiat Punto 1--2 päevaks 116 500 ITL ehk 920 kr, 3--6 päevaks 62 800 ITL ehk 500 kr
    - bensiin maksab ca 16 kr
    - teemaksud on sõltuvalt läbitud kilomeetritest 5000--25 000 ITL ehk 40--200 kr
    - tänavad on rulluisutamiseks ideaalsed, pool tundi rulluiskude laenutust maksab ca 50 kr
    - rannad on tasulised. päev kahele rannas ca 110 kr
  • Hetkel kuum
Toetame restoraniäri vintskeid tegijaid. Hääletame jalgadega!
Häid emotsioone pakkuv külalislahkusettevõtlus püsib ja jääb püsima peaasjalikult tegijate kutsumusel ja entusiasmil, millele sektori puhul tuleb tähelepanu pöörata, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Häid emotsioone pakkuv külalislahkusettevõtlus püsib ja jääb püsima peaasjalikult tegijate kutsumusel ja entusiasmil, millele sektori puhul tuleb tähelepanu pöörata, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Avaldus järgmine märk, et Tesla eemaldub elektriautodest
Tesla avaldas neljapäeval mõjuaruande, milles saavad veelgi kinnitust märgid, et Tesla on senist suunda muutmas, vahendas Reuters.
Tesla avaldas neljapäeval mõjuaruande, milles saavad veelgi kinnitust märgid, et Tesla on senist suunda muutmas, vahendas Reuters.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Kunman asus juhtima oma suures kahjumis joogiveefirmat
Pudelivee tootja Haage Joogid langes eelmisel aastal 1,9 miljoni euro suurusesse miinusesse ning firma juhatusse jäi vaid selle ainus omanik Vello Kunman.
Pudelivee tootja Haage Joogid langes eelmisel aastal 1,9 miljoni euro suurusesse miinusesse ning firma juhatusse jäi vaid selle ainus omanik Vello Kunman.
Päikeseparkide arendaja: roheenergiat on Eestis juba rohkem, kui tarbida jõuame
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Kuldne viisa tõmbab ligi: Emiraatide arendaja tahab Riiga 3 miljardit investeerida
Abu Dhabi ärimehe Mohammed Alabbari arendusfirma tahaks Riiga 3 miljardi euroga ehitada uue linnajao. Arendajad loodavad leida investoreid lihtsalt, sest Lätis saab veerandmiljonise investeeringu eest elamisloa.
Abu Dhabi ärimehe Mohammed Alabbari arendusfirma tahaks Riiga 3 miljardi euroga ehitada uue linnajao. Arendajad loodavad leida investoreid lihtsalt, sest Lätis saab veerandmiljonise investeeringu eest elamisloa.
Keskkonnaamet nõuab LHV asutajalt ranna keelualale ehitatud eratee ülesvõtmist
Keskkonnaamet alustas haldusmenetlust, et LHV kaasasutaja Andres Viisemann oma Haapsalu külje all asuvalt mereäärselt maatükilt, mis asub ranna ehituskeeluvööndis, ebaseaduslikult ehitatud tee üles võtaks.
Keskkonnaamet alustas haldusmenetlust, et LHV kaasasutaja Andres Viisemann oma Haapsalu külje all asuvalt mereäärselt maatükilt, mis asub ranna ehituskeeluvööndis, ebaseaduslikult ehitatud tee üles võtaks.