Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Miljonid interjööris
Sisekujundusele miljoneid kulutanud Metropoli kompleksi restorani külastatavus on vaatamata ülisoodsale asukohale üsna kesine. Igavast ja liialt rangest interjöörist ei leia külastaja vajalikku hubasust ning eraldatust. Peaaegu sabakuube eeldav soliidsus mõjub kuivalt ja äritegevusele pärssivalt.
Sisekujundajate teenetest loobunud ja omaniku maitse järgi sätitud restoran Lydia on aga vaatamata siin-seal kostnud hurjutustele ebaõnnestunud interjööri kohta külastajate seas populaarseks muutunud. Arvatust tunduvalt väiksemate kulutustega hakkama saanud restorani omanik on taotlenud hubasust, mis külastaja taas tagasi tooks.
Kohvikute, restoranide jm vaba aja veetmise asutuste puhul on ligitõmbaval interjööril äritegevusele määrav tähtsus, kuna otsus ukse pealt edasi astuda või tagasi pöörata tehakse mingit feeling'ut tajudes, selle moodustavad õiged värvid, mugav mööbel, sobiv valgus ja paljud pisidetailid.
Ka büroo uksel seistes hindab klient firma kontori interjööri. Hea ruumiplaneering, funktsionaalne mööbel ja nägus väljanägemine tekitab usaldust ja annab tunnistust tõsise suhtumisega firmast.
Ükskõik kas omanik tellib oma ettevõtte professionaalse sisearhitekti käest või paneb ise laua-tooli paika, aga ta peab mõtlema sellele, et vaid hästi kujundatud interjöör hakkab tagasi teenima raha, mis sellesse on paigutatud.
Et interjööri kujundajatele abiks olla, hakkab tänasest igal neljapäeval ilmuma äriruumi sisustuse rubriik, kus vahendame klientide-konkurentide-spetsialistide arvamusi ettevõtete ruumikujunduse kohta ja jagame soovitusi, kuidas sisekujundusse miljonite matmise asemel neid välja kaevata.