Eestist osalevad majandusühingu ühe vormi ehk puuli loomisel neli kindlustusseltsi -- ASA, Balti Kindlustusselts (Bico), Inges ja Salva.
Bico peadirektor Jaan Marks ütles, et selts on sõlminud lennukite kindlustuspoliise juba väga pikka aega. Puuli loomine on Marksi kinnitusel vajalik selleks, et vähendada edasikindlustuse kulutusi.
Marksi sõnade kohaselt võimaldab lennunduspuul korraga edasi kindlustada mitu lennukit, mistõttu kulutused edasikindlustusele vähenevad oluliselt. «Iga lennukit üksikult edasi kindlustades kulub juba paberit palju rohkem,» sõnas Marks.
Kindlustusseltside liidu president Matti Klaar, kes on ühtlasi edasikindlustuskontserni Swiss Re esindaja Eestis, ütles, et kindlustusseltsid kavatsevad puuli edasi kindlustada mitme rahvusvaheliselt tuntud edasikindlustusseltsi juures.
Lisaks Swiss Re-le osalevad puuli edasikindlustamisel tõenäoliselt ka Kölnische Rück ja Münchener Re. Kõik kolm kuuluvad maailma suuremate edasikindlustusfirmade hulka.
Kolmes Balti riigist osaleb puuli loomisel enamik suuremaid kindlustusseltse, algselt pidi puulis osalema ka Eesti Kindlustus, kes siiski loobus. Kokku on kolmes riigis kokku üle 300 lennuvahendi, mis on potentsiaalsed kindlustusobjektid.