• OMX Baltic−0,53%290,56
  • OMX Riga−0,75%883,27
  • OMX Tallinn−0,5%1 846,91
  • OMX Vilnius−0,29%1 131,85
  • S&P 500−1,07%5 614,66
  • DOW 30−0,62%41 581,31
  • Nasdaq −1,71%17 504,12
  • FTSE 1000,29%8 705,23
  • Nikkei 2250,69%38 107,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,43
  • OMX Baltic−0,53%290,56
  • OMX Riga−0,75%883,27
  • OMX Tallinn−0,5%1 846,91
  • OMX Vilnius−0,29%1 131,85
  • S&P 500−1,07%5 614,66
  • DOW 30−0,62%41 581,31
  • Nasdaq −1,71%17 504,12
  • FTSE 1000,29%8 705,23
  • Nikkei 2250,69%38 107,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,43
  • 02.10.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Täna sünnib lennunduspuul

Eestist osalevad majandusühingu ühe vormi ehk puuli loomisel neli kindlustusseltsi -- ASA, Balti Kindlustusselts (Bico), Inges ja Salva.
Bico peadirektor Jaan Marks ütles, et selts on sõlminud lennukite kindlustuspoliise juba väga pikka aega. Puuli loomine on Marksi kinnitusel vajalik selleks, et vähendada edasikindlustuse kulutusi.
Marksi sõnade kohaselt võimaldab lennunduspuul korraga edasi kindlustada mitu lennukit, mistõttu kulutused edasikindlustusele vähenevad oluliselt. «Iga lennukit üksikult edasi kindlustades kulub juba paberit palju rohkem,» sõnas Marks.
Kindlustusseltside liidu president Matti Klaar, kes on ühtlasi edasikindlustuskontserni Swiss Re esindaja Eestis, ütles, et kindlustusseltsid kavatsevad puuli edasi kindlustada mitme rahvusvaheliselt tuntud edasikindlustusseltsi juures.
Lisaks Swiss Re-le osalevad puuli edasikindlustamisel tõenäoliselt ka Kölnische Rück ja Münchener Re. Kõik kolm kuuluvad maailma suuremate edasikindlustusfirmade hulka.
Kolmes Balti riigist osaleb puuli loomisel enamik suuremaid kindlustusseltse, algselt pidi puulis osalema ka Eesti Kindlustus, kes siiski loobus. Kokku on kolmes riigis kokku üle 300 lennuvahendi, mis on potentsiaalsed kindlustusobjektid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele