Ettevõtte ekspordipotentsiaali suurendamiseks tuleb:
- hinnata oma organisatsiooni tugevaid ja nõrku külgi, tulevikuohte ja võimalusi;
Artikkel jätkub pärast reklaami
- analüüsida välisturge, seostades firma ressurssidele vastavalt teabematerjali kogumine, sihtturu külastused ja turu-uuringud;
- täpsustada oma äriideid ja müügi edendamiseks mõeldud ressursse ning valida sellele vastavad turustuskanalid;
- sõlmida agentide ja turustuskanali teiste lülidega lepingud, mis ergutavad neid teie firma turuosa suurendama ja lõpptarbijate kohta uut infot hankima;
- investeerida sihtturu arengutrendidest lähtuvasse tootearendusse ja oma firma kaubamärgi järkjärgulisse teadvustamisse sihtturul;
- seada ühisettevõtete ja muud tüüpi strateegiliste liitude loomisel eesmärgiks uue oskusteabe hankimine ja juuredepääs uutele turgudele.