• OMX Baltic−0,39%291,24
  • OMX Riga−0,24%910,39
  • OMX Tallinn−0,36%1 894,19
  • OMX Vilnius−0,09%1 260,1
  • S&P 500−0,28%6 716,43
  • DOW 30−0,21%46 825,72
  • Nasdaq −0,67%22 800,97
  • FTSE 1001,16%9 536,66
  • Nikkei 225−0,02%49 307,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,64
  • OMX Baltic−0,39%291,24
  • OMX Riga−0,24%910,39
  • OMX Tallinn−0,36%1 894,19
  • OMX Vilnius−0,09%1 260,1
  • S&P 500−0,28%6 716,43
  • DOW 30−0,21%46 825,72
  • Nasdaq −0,67%22 800,97
  • FTSE 1001,16%9 536,66
  • Nikkei 225−0,02%49 307,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,64
  • 28.10.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspordivõime suurendamine

Ettevõtte ekspordipotentsiaali suurendamiseks tuleb:
- hinnata oma organisatsiooni tugevaid ja nõrku külgi, tulevikuohte ja võimalusi;

Artikkel jätkub pärast reklaami

- analüüsida välisturge, seostades firma ressurssidele vastavalt teabematerjali kogumine, sihtturu külastused ja turu-uuringud;
- täpsustada oma äriideid ja müügi edendamiseks mõeldud ressursse ning valida sellele vastavad turustuskanalid;
- sõlmida agentide ja turustuskanali teiste lülidega lepingud, mis ergutavad neid teie firma turuosa suurendama ja lõpptarbijate kohta uut infot hankima;
- investeerida sihtturu arengutrendidest lähtuvasse tootearendusse ja oma firma kaubamärgi järkjärgulisse teadvustamisse sihtturul;
- seada ühisettevõtete ja muud tüüpi strateegiliste liitude loomisel eesmärgiks uue oskusteabe hankimine ja juuredepääs uutele turgudele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele