Ettevõtte ekspordipotentsiaali suurendamiseks tuleb:
- hinnata oma organisatsiooni tugevaid ja nõrku külgi, tulevikuohte ja võimalusi;
- analüüsida välisturge, seostades firma ressurssidele vastavalt teabematerjali kogumine, sihtturu külastused ja turu-uuringud;
- täpsustada oma äriideid ja müügi edendamiseks mõeldud ressursse ning valida sellele vastavad turustuskanalid;
- sõlmida agentide ja turustuskanali teiste lülidega lepingud, mis ergutavad neid teie firma turuosa suurendama ja lõpptarbijate kohta uut infot hankima;
- investeerida sihtturu arengutrendidest lähtuvasse tootearendusse ja oma firma kaubamärgi järkjärgulisse teadvustamisse sihtturul;
- seada ühisettevõtete ja muud tüüpi strateegiliste liitude loomisel eesmärgiks uue oskusteabe hankimine ja juuredepääs uutele turgudele.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.