Küsimusele, kas garantii ei tagagi remonti, vastatakse tavaliselt, et lepinguga kliente teenindatakse eelisjärjekorras, ülejäänuid siis, kui aega üle jääb.
Asja üle juureldes peab tõdema, et oma arvuti garantii tuleb kaks korda kinni maksta -- üks kord toote hinna sees, teine kord hoolduslepinguga.
Lähemal uurimisel selgub veel tõsiasi, et ükski firma ei garanteeri arvuti kordategemist mingi aja jooksul. «Reageerimisaja» jooksul lihtsalt saabub firma esindaja klienti lohutama ning olukorraga tutvuma.
Kuna tagavaraosad tuleb alles tellida ning emafirma laod on kaugel, seal on järjekorrad ja alati ei suudeta esimese korraga öelda, mis arvutil viga on, võib remont lõpuks venida isegi rohkem kui mitu nädalat.
Kliendi investeering seisab ning tekitab ilmselget majanduslikku kahju, teenindaja aga probleeme ei lahenda.
Nii tulebki odavam soetada paar varuarvutit ning hoida neid kuumas reservis.
Oleks üsna imelik, kui ehitusfirma küsiks kliendi käest lisatasu, et garantiiajal müüride kokkuvarisemist oodata, või kui autot ostes tuleks iga kuu maksta kopsakas summa remondimehele, kes teid, mutrivõti käes, ootaks.
Kutsun üles kõiki arvutiostjaid hoolega jälgima, mida teile müüakse ja kas teenus on vajalik või tehakse seda ainult teenuse enda pärast.