• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ettevaatust garantiiremondi lepinguga

    Enamik arvutifirmadest peab ennast hea tasemega teenindusettevõteteks. Kuid küsitav on, kas pakutav teenus pakub alati kliendi probleemidele lahendust või on pelgalt aktiivse müügitöö kattevarjuks.
    Ostes endale arvuti, saame tavaliselt müüja käest ka garantii. Kes annab aasta, kes kolm, kes mängib nende kahe variandi vahepeal.
    Reeglina kirjutatakse garantiitingimustesse nn reageerimisaeg. Siit tulenebki esimene «teenus». Paljud firmad väidavad, et klient peab sõlmima eraldi lepingu ning maksma lisa selleks, et rikke puhul teda «reageerimisaja» jooksul teenindataks.
    Küsimusele, kas garantii ei tagagi remonti, vastatakse tavaliselt, et lepinguga kliente teenindatakse eelisjärjekorras, ülejäänuid siis, kui aega üle jääb.
    Asja üle juureldes peab tõdema, et oma arvuti garantii tuleb kaks korda kinni maksta -- üks kord toote hinna sees, teine kord hoolduslepinguga.
    Lähemal uurimisel selgub veel tõsiasi, et ükski firma ei garanteeri arvuti kordategemist mingi aja jooksul. «Reageerimisaja» jooksul lihtsalt saabub firma esindaja klienti lohutama ning olukorraga tutvuma.
    Kuna tagavaraosad tuleb alles tellida ning emafirma laod on kaugel, seal on järjekorrad ja alati ei suudeta esimese korraga öelda, mis arvutil viga on, võib remont lõpuks venida isegi rohkem kui mitu nädalat.
    Kliendi investeering seisab ning tekitab ilmselget majanduslikku kahju, teenindaja aga probleeme ei lahenda.
    Nii tulebki odavam soetada paar varuarvutit ning hoida neid kuumas reservis.
    Oleks üsna imelik, kui ehitusfirma küsiks kliendi käest lisatasu, et garantiiajal müüride kokkuvarisemist oodata, või kui autot ostes tuleks iga kuu maksta kopsakas summa remondimehele, kes teid, mutrivõti käes, ootaks.
    Kutsun üles kõiki arvutiostjaid hoolega jälgima, mida teile müüakse ja kas teenus on vajalik või tehakse seda ainult teenuse enda pärast.
    - hoidke reservis varuarvuti(d)
    - fikseerige hoolduslepingus mitte reageerimis-, vaid kliendi probleemi lahendamise aeg
    - nõudke hooldusfirmast asendusarvuti
    - et hooldusfirma organiseeriks tööseisakust tingitud tegemata töö laabumise
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Elektri hind lööb gongi: ongi aeg!
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Föderaalreserv plaanib "peagi" rahatrükki vähendama hakata
Föderaalreserv teatas pärast kahepäevast kohtumist, et võib “peagi” alustada võlakirjade ostuprogrammi vähendamisega ning andis märku, et intresse võidakse hakata tõstma oodatust varem, vahendab Reuters.
Föderaalreserv teatas pärast kahepäevast kohtumist, et võib “peagi” alustada võlakirjade ostuprogrammi vähendamisega ning andis märku, et intresse võidakse hakata tõstma oodatust varem, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: mida teeb meile tulevane suur palgakasv?
Neljapäeval teeme Äripäeva hommikuprogrammis juttu palgakasvust. Eesti Panga president ennustas Äriplaan 2022 konverentsil, et lähiaastatel võib ees oodata 14protsendiline palgakasv. Mida see meie majandusega teeb? Mida peaks selle teadmise osas tegema kohe-kohe riigieelarve paika saav valitsus? Küsime Eesti panga asepresidendilt Ülo Kaasikult.
Neljapäeval teeme Äripäeva hommikuprogrammis juttu palgakasvust. Eesti Panga president ennustas Äriplaan 2022 konverentsil, et lähiaastatel võib ees oodata 14protsendiline palgakasv. Mida see meie majandusega teeb? Mida peaks selle teadmise osas tegema kohe-kohe riigieelarve paika saav valitsus? Küsime Eesti panga asepresidendilt Ülo Kaasikult.
Raadiohommikus tipptegijate äriplaanid 2022. aastaks
Kolmapäevane Äripäeva raadio hommikuprogramm jõuab kuulajateni aasta tähtsaimalt majandussündmuselt Äriplaan 2022, kus toome eetrisse kuulajate ootused ja plaanid järgmiseks aastaks.
Kolmapäevane Äripäeva raadio hommikuprogramm jõuab kuulajateni aasta tähtsaimalt majandussündmuselt Äriplaan 2022, kus toome eetrisse kuulajate ootused ja plaanid järgmiseks aastaks.