• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,56%6 637,19
  • DOW 300,41%46 206,36
  • Nasdaq 1,01%22 487,22
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,56%6 637,19
  • DOW 300,41%46 206,36
  • Nasdaq 1,01%22 487,22
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • 11.11.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ka eitav vastus vajab vastamist

Koostööst huvitatud firmad lepivad tavaliselt pärast esimest kontakti kokku, et üks firma helistab kindlal ajal teisele või kohtutakse teatud päeval. Probleemid tekivad siis, kui ühendust võtta lubanud firma ei soovi koostööd teha või ei tundu asi hetkel piisavalt tähtis. Sellises olukorras otsustatakse lihtsalt mitte kontakteeruda. Olenemata sellest, kas tegemist on kohaliku või välisfirmaga, tuleb:
- saabuda kokkulepitud kohta täpselt;
- võimaliku hilinemise korral helistada ja teatada sellest;

Artikkel jätkub pärast reklaami

- tagasi helistamise lubaduse korral seda ka teha.
Firma sisekultuuri üle otsustab lõppkokkuvõttes ikkagi klient, kes toob firmasse raha -- järelikult on, mille pärast pingutada.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele