Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ka eitav vastus vajab vastamist
Koostööst huvitatud firmad lepivad tavaliselt pärast esimest kontakti kokku, et üks firma helistab kindlal ajal teisele või kohtutakse teatud päeval. Probleemid tekivad siis, kui ühendust võtta lubanud firma ei soovi koostööd teha või ei tundu asi hetkel piisavalt tähtis. Sellises olukorras otsustatakse lihtsalt mitte kontakteeruda. Olenemata sellest, kas tegemist on kohaliku või välisfirmaga, tuleb:
- saabuda kokkulepitud kohta täpselt;
- võimaliku hilinemise korral helistada ja teatada sellest;
- tagasi helistamise lubaduse korral seda ka teha.
Firma sisekultuuri üle otsustab lõppkokkuvõttes ikkagi klient, kes toob firmasse raha -- järelikult on, mille pärast pingutada.