Lähinädalatel ka Eestis müüki jõudev uus Toyota Camry on oma samanimelise eelkäijaga võrreldes kasvanud, olles 40 mm pikem, 15 mm laiem ja 10 mm kõrgem. Auto teljevahe on kasvanud 50 mm võrra ja seda on tunda kohe kui tagaistmele istuda.
Auto välises disainis tasuvad mainimist kitsad tagatuled, tänu millele süveneb efekt laiast autost veelgi. Auto on muutunud voolujoonelisemaks, tänu tugeva kaldega esiosale, tuuleklaasile ja esilaternatele on auto õhutakistustegur 0,31.
Armatuurlaud, mis vanal Camryl meenutas mitte esindusautodel, vaid keskklassi autodel kasutatavat, on muutunud enam oma klassile vastavaks. Seda süvendab ka puiduimitatsiooni kasutamine salongi viimistluses.
Universaalkere austajatele valmistab Toyota pettumuse, sest keretüüpe on vaid üks -- neljaukseline sedaan (seni toodeti Camryt ka universaalkerega).
Mootoreid on kaks -- täiustatud 2,2-liitrine R4 ja täiesti uus 3-liitrine V6. Viimast toodetakse vaid automaatkastiga, esimest nii automaat- kui käsitsi lülitatava käigukastiga (Eesti turule tuuakse vaid käsitsi lülitatava käigukastiga versioon).
Mõlemad Camry mudelid on rikkaliku varustusega. Automaatne konditsioneer hoiab valitud temperatuuri vahemikus 16,0--30,0 °C 0,5kraadise täpsusega, juhiukse aknatõstukil on turvapeatus ja aknatõstukid toimivad veel 45 sekundit peale seda, kui süütevõti on välja võetud. Kui süütevõti jääb eksikombel välja võtmata, uksed ei lukustu. Võtme autosse unustamisest teavitab helisignaal.
Põhivarustusse kuuluvad ABS-ketaspidurid, immobilaiser, esiudutuled, nahkkattega rool, puiduimitatsiooniga sisepaneel jne. Autole saab paigutada ka satelliitside orienteerumissüsteemi, mis toimib täna juba mitmes Lääne-Euroopa riigis.
2,2-liitrise mootoriga Camry hakkab Eestis maksma 349 300 krooni, automaatkastiga ja V6-mootoriga auto eest tuleb välja anda 444 800 krooni.
Alates 1980. aastast on Jaapanis toodetud kokku 2,5 miljonit Toyota Camryt. Lisaks toodetakse Camryt ka USAs.