• OMX Baltic−0,04%302,02
  • OMX Riga0,02%893,1
  • OMX Tallinn−0,01%2 069,25
  • OMX Vilnius0,33%1 201,53
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,25%8 738,92
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,75
  • OMX Baltic−0,04%302,02
  • OMX Riga0,02%893,1
  • OMX Tallinn−0,01%2 069,25
  • OMX Vilnius0,33%1 201,53
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,25%8 738,92
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,75
  • 26.11.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

La Manche'i väina aluse tunneli täielik remont peale eelmisel esmaspäeval toimunud tulekahju võtab aega vähemalt kolm kuud, kinnitas tunneli operaatorfirma Eurotunnel Plc esindaja pühapäeval.
Eurotunneli avalike suhete direktor John Noulton kinnitab pühapäevases Briti ajalehes Independent, et seoses vajadusega asendada paljud tunneli betoonsegmendid ei ole võimalik remondiga toime tulla lühema ajaga kui kolm kuud. Ajalehe hinnangul võivad remonditööd koos kaablite süsteemi ja elektriseadmete asendamisega minna maksma ühtekokku 200 miljonit Briti naelsterlingit ehk üle 4 miljardi Eesti krooni. AFP-Reuter-ETA
Maailmapank kiitis heaks 102 miljoni dollari suuruse laenu Horvaatiale sõjas kannatada saanud transpordisüsteemi taastamiseks ning miinide kahjutuks tegemiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Transpordisektorile on eraldatud 88,3 miljonit dollarit, millega tehakse remonditöid Ploce'i sadamas ning taastatakse Zupanja sild üle Sava jõe. Osa summast läheb Ida-Slavooniat läbiva raudteeliini parandamiseks, mille horvaadid vallutasid serblastelt tagasi 1995. aasta augustis. Remonti vajab 130 kilomeetrit rööpaid ning 30 silda.
34 miljonit dollarit on mõeldud demineerimistöödeks olulistes majanduspiirkondades. AFP-ETA
Alates järgmisest kolmapäevast hakkab Riia ja Rootsi pealinna vahel kurseerima reisiparvlaev, teatas firma LS-Redereja.
Parvlaev väljub Riiast Stockholmi esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti, vastassuunas aga teisipäeval, neljapäeval ja pühapäeval. Sõltuvalt kajuti klassist maksab ühe suuna pilet vähemalt 25 latti, millesse mahub ka õhtu- ja hommikusöögi hind.
Läti ja Rootsi pealinna vahel hakkab liiklema Poolas Szczecini laevatehases 1986. aastal ehitatud alus Russ. Sellel on 420 reisijakohta ning autotekk. Parvlaev kuulub laevandusfirmale Fesco ja selle prahtis Rootsi kompanii ScanSov. Läti poolt hakkab reisija- ning kaubaveoga tegelema firma LS-Redereja.
Seni pole Riia ja teiste Läänemere sadamalinnade vahel reisiparvlaevaühendust olnud. BNS

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele