Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaamivaldkonnas tegutsejate ühinemine pole kindel

    ASi Meediakorp meediadirektor Priit Hõbemägi toonitas hotellis Olümpia peetud seminaril reklaamiandjate, agentuuride ja meedia esindajate liitumise vajalikkust, et võidelda reklaamivaldkonda piirava seadusandluse vastu. Ta tõi näiteks reklaamiseaduse ja käibemaksuseaduse muudatused, mis on kahjulikud nii reklaamijale, meediale kui agentuurile. Hõbemägi märkis, et riik on teadvustanud endale reklaamivaldkonna käibe kasvu viimastel aastatel ning otsib võimalust saada sellest seaduste kaudu oma osa. Hõbemägi sõnutsi tegelevad ajalehtede liit ja ringhäälingute liit aktiivselt reklaamivaldkonna huvide kaitsmisega, kuid neil puudub võrdväärne partner reklaamiagentuuride liidu näol.
    ASi Kolm Karu juht Olav Osolin ütles, et reklaamivaldkonna koondumine on vajalik. Ta seadis samas kahtluse alla, kas ajalehtede liidu ja IAA initsiatiivil on võimalik luua seni puuduolevat reklaamiagentuuride liitu. Osolini arvamuse kohaselt on reklaamiagentuuride tase ja huvid Eestis erinevad, mistõttu kõiki agentuure koondava liidu loomine on raske.
    Turundusklubi liige ja Eesti Mobiiltelefoni turundusjuht Urmas Kõiv märkis, et lobby-liidu väärtus, mille loomise initsiatiiv tuleb «välismaa onult», on kaheldav. Tema sõnutsi on reklaamivaldkonnas tegutsejate koondumine vajalik ühiste probleemide lahendamisel, nagu reklaamiseadus. Ta tegi ettepaneku moodustada reklaamiandjate, agentuuride ja meedia esindajatest koosnev töörühm, kes töötaks läbi reklaamiseaduse eelnõu, nii et selles oleks arvestatud nii reklaamivaldkonna, tarbija kui riigi huvi.
    Ühe reklaamiagentuuri esindaja sõnas, et väljapakutud liit on kasulik vaid ajalehtede liidu liikmetele, kes kardavad reklaamiseadusega tubaka ja alkoholireklaamile kehtestatavate piirangute näol kaotada suurt osa oma sissetulekust.
    IAA asepresident Ed Wessing ütles, et IAA Eesti organisatsiooni loomise initsiatiiv peab tulema reklaamivaldkonnas tegutsevatelt inimestelt, kes seda vajadust tunnetavad. Rahvusvaheline organisatsioon aitab tema sõnutsi Eesti reklaamiliitu oskusteabe, kogemuste, koolituse ja informatsiooni vahendamisega. IAA eesmärkidena nimetas Wessing muu hulgas reklaamivabaduse eest võitlemist. Tema sõnutsi pooldab IAA ka tubaka ja alkoholireklaami vaba levikut.
    Koosviibijad moodustasid kuueliikmelise toimkonna, mille ülesanne on selgitada, kui palju kohalolnutest pooldab IAA Eesti osakonna loomist. Wessing ütles, et organisatsiooni moodustamiseks on vajalik 15 huvitatust koosnev tuumik. Liitumismaks IAAga on 50 USA dollarit ning igaastane liikmemaks 150 dollarit.
  • Hetkel kuum
Teadlasest poliitik: Bolt las lobistab – õigesti teeb!
Ettevõtete konkreetsete ettepanekutega lobitöö on tugeva demokraatliku kodanikuühiskonna tunnus, mis viib mõistliku kompromissini – Bolti tegevust tuleb seega kiita, kirjutab kliimateadlane Annela Anger-Kraavi (Parempoolsed).
Ettevõtete konkreetsete ettepanekutega lobitöö on tugeva demokraatliku kodanikuühiskonna tunnus, mis viib mõistliku kompromissini – Bolti tegevust tuleb seega kiita, kirjutab kliimateadlane Annela Anger-Kraavi (Parempoolsed).
Tõestatud strateegiad: kolm pikaajalist dividendimaksjat
Ajalugu näitab, et brändid, mis juurduvad inimete tarbimisharjumustesse, püsivad ja kasvavad seal aastaid.
Ajalugu näitab, et brändid, mis juurduvad inimete tarbimisharjumustesse, püsivad ja kasvavad seal aastaid.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
PRIA tüürib kontrolliorganist rohkem nõustavaks ettevõtteks
PRIA värske peadirektor Margus Noormaa on seda meelt, et muutustest ei ole pääsu. Seda enam, et viimased 17 aastat on organisatsioon olnud oma tegemistes üsna stabiilne. Noormaa sõnul ongi tema põhikompetents muudatuste juhtimine.
PRIA värske peadirektor Margus Noormaa on seda meelt, et muutustest ei ole pääsu. Seda enam, et viimased 17 aastat on organisatsioon olnud oma tegemistes üsna stabiilne. Noormaa sõnul ongi tema põhikompetents muudatuste juhtimine.
Marko Pomerants: ratsarünnakuga ei saavuta rohepööret ega -lepet
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Karl-Eduard Salumäe: autode keeduvorstiindeks näitab, et inimestel on kitsas käes
Pilguheit autode rehvidele annab tunnistust sellest, et inimeste rahakottides on surve sees, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Pilguheit autode rehvidele annab tunnistust sellest, et inimeste rahakottides on surve sees, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Laaneti korteriskandaal on paisunud kriminaaluurimiseks
Kasupoja käest korteri üürinud ja riigi käest selle eest toetust küsinud endise justiitsministri Kalle Laaneti tegevust uuritakse nüüd juba kelmuse paragrahvi all.
Kasupoja käest korteri üürinud ja riigi käest selle eest toetust küsinud endise justiitsministri Kalle Laaneti tegevust uuritakse nüüd juba kelmuse paragrahvi all.
Cleveron sai uue tegevjuhi
Cleveroni uueks tegevjuhiks ja juhatuse esimeheks sai Per Klavsen, kes varem on töötanud tippjuhina nii kasvuettevõtetes kui ka rahvusvahelistes korporatsioonides nagu Canon või Pay Complete.
Cleveroni uueks tegevjuhiks ja juhatuse esimeheks sai Per Klavsen, kes varem on töötanud tippjuhina nii kasvuettevõtetes kui ka rahvusvahelistes korporatsioonides nagu Canon või Pay Complete.