• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 28.11.96, 00:00

ELi kampaania «Kodanike Euroopa»

Euroopa komisjoni arvates on see kampaania vajalik, kuna hiljuti tehtud uuringu põhjal ei tea 80 protsenti Euroopa Liidu riikide kodanikest, milliseid võimalusi ja õigusi Euroopa siseturg neile pakub.
Iga ELi liikmesriigi jaoks koostatakse broshüür, kus on andmed selle kohta, kuidas igas riigis on võimalik hankida elamisluba, mida on vaja teha oma haridust tõendava diplomi tunnustamiseks, kuidas käib sotsiaalkindlustus jm.
Kampaania on seostatud Euroopa Liidu kahe suurima sündmusega: Euroopa majandus- ja valuutaliidu loomise ning ELi valitsustevahelise konverentsi eduka korraldamisega.
Peale nende korraldatakse veel kaks kampaaniat: «Euro -- Euroopa valuuta» ning «Ehitagem Euroopat koos», mis eelmist täiendavad.
Euroopa Liidu siseturg avati 1. jaanuaril 1993 ning selle ülesanne oli tagada kaupade, teenuste, kapitali ja inimeste vaba liikumine üle ELi liikmesriikide piiride. Sel sügisel said kõik ELi liikmesriigid Euroopa komisjoni volinikult Mario Montilt nõude, et neil tuleks siseturu olemasolevaid piiranguid kiiremini kaotada. Seni on siseturu seadusest ainult 58% viidud vastavusse kõigi riikide seadustega. DI

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele