Kui ettevõtja tunneb, et ei suuda ise riske kontrollida, tuleb tagada tema turvalisus olenevalt riski suurusest. Meetmete loetelu riski kasvu järgi:
Artikkel jätkub pärast reklaami
- organisatsioonilised;
- tehnoloogilised;
- kaitseformeering;
Hetkel kuum
“On see hinnatõus 5%, 10%, 50%, kaks korda ... aga see tuleb.”
Artikkel jätkub pärast reklaami
- vastuluure -- jälgimise avastamiseks;
- kaitseluure -- kas subjektid sobivad kategooriasse, mis ähvardaks kaitstavat;
- turvaväljad;
Artikkel jätkub pärast reklaami
- eeltöö -- võtab arvesse võimalikud ohumomendid.
Kaitse hõlmab mõnikord kahte vastupidist meetodit: ihukaitse ja/või kindlustus. Mõlemal on omad positiivsed ja varjuküljed, seega peaks enne nõu pidama firma juhtkonna ja juristidega.