Leedu veod võib seada reas Venemaa, Valgevene ja Ukraina vedude järele. Märksõnad on samad -- etteaimamatu ooteaeg piiriületusel, nõukogude ajast kaasa võetud venitamine laadimistöödel jne.
Peale Ida-Euroopale omaste takistuste on Leedu veotrassil ka mõningaid eripärasid. Puittooteid transportiv klient peab eelnevalt kindlasti muretsema veterinaarsertifikaadi. See võimaldab kaubal Läti piirist kaugemale jõuda.
Leedu vedudele spetsialiseerunud In Time'i juhatuse esimees Veiko Kreevs soovitab TIRita vedu kuni 300 000 krooni maksvate koormate puhul. Kallima kauba puhul lähevad garantiimaksud piisavalt kõrgeks, et osta 2000 krooni maksev TIR.
Skanekspedi odavad hinnad on ka varem vastakaid arvamusi tekitanud. Kreevs tunnistab, et saates päevas 4--5 koormat Leedu poole teele on neil raske ka 8000 krooniga vedajaid leida. Skanekspedi tegevdirektor Üllar Lainela on endas kindel -- viimastel kuudel sõlmitud lepingud näitavad pakkumises toodud hinnataset.
Juhuvedudeks, kui kliendil on aega kauba saatmisega, on parim ASi Võru Trans pakkumus. Vedajana on aga Võru Transi võimalused piiratud.
Kui klient soovib, et tema kaubaga tegeletakse algusest lõpuni ja sealjuures kõige reaalsemate turuhindadega, peab ta valima ASG Eesti. Ekspediitorina on ASG Eesti võimeline antud hinnaga täitma kõikide klientide tellimusi. Kaunase ja Vilniuse veo hinnad praktikas ei erine. Kliendil tuleb aga tähelepanu pöörata FCA Kaunas tarnetingimusele, kui tahab vältida lisaprobleeme. Nimelt on Leetu vedamisel oluline võimalikult täpselt määratleda kaupade mahalaadimisaeg. Teinekord see venib.
Skanekspedi pakkumuse hinnad võivad juba talle endale probleeme tekitada, rääkimata kliendist. Ülejäänud pakkumuste puhul tuleb kliendil kinni maksta edasi-tagasi sõit.