Selle ideega astus Läti üles möödunud nädalal Riias Läänemere riikide nõukogu majanduskoostöörühma koosolekul.
Nõukogu koosseisu kuuluvad kõik Läänemere piirkonna riigid.
Leedu transpordiministeeriumi esindaja Alminas Maciulis ütles, et pärast seda, kui Läänemeremaad Läti algatust ei toetanud, andis ta lõpuks järele, kuid keegi ei kahtle, et Läti hakkab tulevikus ikka oma joont ajama.
Läti taotleb oma transpordikoridoride lülitamist Euroopa transpordiarengu plaanidesse, kuna tema sadamad teenindavad suuri veosevoolusid.
Ka detsembri algul Brüsselis ei õnnestunud Lätil tõestada G-24 riikidele, et Läänemere regiooni ida-lääne tähtsaimaks transpordikoridoriks peab olema Ventspils--Riia.
Tähtsaimaks sellel suunal jäi siiski transpordikoridor Klaipeda--Vilnius, mida peetakse Leedu suureks saavutuseks. Kuluaarides räägitakse, et see ajas lätlased vihale.
Maciulise sõnul üritavad lätlased jätkuvalt tõestada, et nende transpordikoridorid on majanduslikult elujõulisemad. Leedu aga jääb oma seisukohale ega leia, et koridore tuleks muuta. BNS
Seotud lood
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.
Enimloetud
1
Ärid ostab ERGO kindlustus
4
Omanik: “Ei ole kantimine!”
Hetkel kuum
![Pae tänava hoone põles 2022. aasta aprillis. Tulekahjust sündis üks keerulisemaid kindlustusjuhtumeid, mis seni Eestis olnud. Kohtuvaidlus hüvitise üle alles käib.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=893d860a-e22e-5da5-9b40-93340eab272f&width=3840&q=70)
Ärid ostab ERGO kindlustus
![S&P 500 indeksi suurt kontsentreeritust näeb ta ohukohana.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=f696f688-83ef-5395-a1a0-4f975035c97c&width=3840&q=70)
Ekspert nimetab potentsiaalikad alternatiivid
Tagasi Äripäeva esilehele