• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,81
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,81
  • 17.12.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Läti transpordialgatus ei leidnud toetust

Selle ideega astus Läti üles möödunud nädalal Riias Läänemere riikide nõukogu majanduskoostöörühma koosolekul.
Nõukogu koosseisu kuuluvad kõik Läänemere piirkonna riigid.
Leedu transpordiministeeriumi esindaja Alminas Maciulis ütles, et pärast seda, kui Läänemeremaad Läti algatust ei toetanud, andis ta lõpuks järele, kuid keegi ei kahtle, et Läti hakkab tulevikus ikka oma joont ajama.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Läti taotleb oma transpordikoridoride lülitamist Euroopa transpordiarengu plaanidesse, kuna tema sadamad teenindavad suuri veosevoolusid.
Ka detsembri algul Brüsselis ei õnnestunud Lätil tõestada G-24 riikidele, et Läänemere regiooni ida-lääne tähtsaimaks transpordikoridoriks peab olema Ventspils--Riia.
Tähtsaimaks sellel suunal jäi siiski transpordikoridor Klaipeda--Vilnius, mida peetakse Leedu suureks saavutuseks. Kuluaarides räägitakse, et see ajas lätlased vihale.
Maciulise sõnul üritavad lätlased jätkuvalt tõestada, et nende transpordikoridorid on majanduslikult elujõulisemad. Leedu aga jääb oma seisukohale ega leia, et koridore tuleks muuta. BNS

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele