Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tellimiskampaaniad hoos

    Erinevalt möödunud aastast tellivad enamik väljaandeid oma kampaania teostuse reklaamiagentuurilt. Samas mõjutab tellijate valikuid eelkõige ikkagi asjaolu, kas väljaandes on midagi asjalikku lugeda.
    Rain Teimann reklaamiagentuurist Vatson & Vatson ütleb, et lehtede lugejaskond on suures osas juba välja kujunenud. Reklaamikampaaniaga saab püüda üksikuid, kellel kindel valik seni tegemata, lisab ta. «Teisest küljest on ka paar tuhat lisatellijat lehe jaoks argument reklaamitellijaga vesteldes,» märgib Teimann.
    Päevalehtede reklaamikampaaniaid professionaalse teostuse seisukohalt kaaludes pakub Teimann neile üle keskmist hinnet.
    Lõuna-Eestis kindlat positsiooni omava Postimehe reklaam on rahulik. See veenab tellijat, et lehes ei räägita ainult ilmast. Head sõbrad räägivad ka elust, inimestest ja armastusest, tehakse reklaamis sinasõprust. Lisatud on teave ühe kuu tellimuse maksumuse kohta.
    Eesti Päevalehe reklaam lubab, et nende vahel, kes tellivad ajalehe aastaks või pooleks, loositakse välja Shkoda Felicia ning muid väärtuslikke auhindu.
    Mitu kuud on kestnud ka Eesti Päevalehe reklaamikampaania, mis selgitab, et kõik, kes valivad Eesti Päevalehe, on ontlikud inimesed. Kes ei aja segamini Pika Hermanni torni ja kohalikku katlamaja ning saavad aru, et lühend ATS tähistab Austria shillingit, mitte Arhangelski traktorski savodi.
    «Suurvormidest -- ja mitte ainult,» kutsub Sõnumilehe reklaamikampaania lugejaid oma otsust tegema. Kampaania tõmbas endale tähelepanu sellega, et konkureeriva Eesti Päevalehe juhatus keeldus oma lehes reklaami avaldamast.
    Sõnumilehe kampaania taga seisva reklaamiagentuuri Inorek & Grey avalike suhete spetsialist Toomas H. Liiv ütleb, et ta on Eesti Päevalehe juhtkonnale otsuse eest tänulik.
    Tema sõnutsi tõmbas konkurendi käitumine lehele rohkem tähelepanu, kui oleksid seda teinud Eesti Päevalehes ilmuma pidanud must-valged reklaamid.
    Tellimisperioodil on kahe Põhja-Eesti väljaande vahel löönud lõkkele tüli justiitsministeeriumi konkursi pärast kohtu ja äriregistri teadete avaldamiseks.
    Ministeerium kuulutas võitjaks Sõnumilehe. Otsust ebaseaduslikuks pidava Eesti Päevalehe peadirektor Hando Sinisalu lubab, et igal juhul hakkavad ametlikud teated ilmuma ka Eesti Päevalehes.
    Selle kinnituseks ilmutas leht reklaami: «Uuest aastast ametlikud teated Eesti Päevalehes». Sõnumilehe juhtkond kaebas reklaami konkurentsiametisse.
    Sinisalu sõnutsi on ametlikest teadetest huvitatud kolmandik Eesti Päevalehe tellijatest, Sõnumilehe peatoimetaja Mart Luik seostab ametlikud teated «mõne tuhande» tellijaga.
    Postimehe turundusdirektor Toomas Issak ütleb, et aasta alguses peaks päevalehtede tellijate arv varasemaid kogemusi arvestades mõnevõrra langema ja siis uuesti stabiliseeruma. Suuremaid muutusi tellijate arvu osas ühe või teise päevalehe kasuks ta ei prognoosi. Issaku arvamust toetab ka Mart Luik.
    Hando Sinisalu sõnutsi on Eesti Päevaleht võitnud viimasel ajal tellimusi stabiilselt juurde. Ainsa päevalehe esindajana julgeb Sinisalu ka prognoosida -- jaanuari keskel on lehe tellijate arv 33 000, mis on 5000 tellijat rohkem kui praegu, märgib ta.
    Sinisalu sõnade kohaselt on tellijaid juurde tulnud tasuta tutvumiskampaania arvel, mille Eesti Päevaleht korraldas.
  • Hetkel kuum
Mart Võrklaev: Eesti seisab Euroopas väikeettevõtete, mitte Bolti ärihuvide eest
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Nädala lõpetas punases vaid Vilniuse börs
Balti aktsiaturgudest lõpetas nädala punases vaid Vilniuse börs, mis taandus -0,13%. Balti koondindeks edenes +0,19%, Riia börs +0,35% ning Riia börs +0,77%.
Balti aktsiaturgudest lõpetas nädala punases vaid Vilniuse börs, mis taandus -0,13%. Balti koondindeks edenes +0,19%, Riia börs +0,35% ning Riia börs +0,77%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
ESG aruandmine nõuab partnerite nügimist. Utilitas: ka tarnijate vastuseis lahtub
Suuremad ärid hakkavad väiksemaid nügima, et ESG nõudeid täita ja kahjustavat mõju vähendada. Utilitas, kes tarneid koorma täpsusega kontrollima asus, leiab, et see süsteem toimib. “Algul oli vastuseisu, kuid täna esitavad tarnijad juba kõik andmed, mis vaja,” rääkis Utilitase keskkonna- ja jätkusuutlikkuse juht Kaire Kuldpere.
Suuremad ärid hakkavad väiksemaid nügima, et ESG nõudeid täita ja kahjustavat mõju vähendada. Utilitas, kes tarneid koorma täpsusega kontrollima asus, leiab, et see süsteem toimib. “Algul oli vastuseisu, kuid täna esitavad tarnijad juba kõik andmed, mis vaja,” rääkis Utilitase keskkonna- ja jätkusuutlikkuse juht Kaire Kuldpere.
Päikeseparkide arendaja: roheenergiat on Eestis juba rohkem, kui tarbida jõuame
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Soomlased ostavad Eestist üha rohkem soodsat märjukest
Soome turistid on naasnud Tallinna sadama alkoholipoodidesse, kus märgatakse kohati isegi kahekordseid hinnavahesid kodumaal müüdava märjukesega.
Soome turistid on naasnud Tallinna sadama alkoholipoodidesse, kus märgatakse kohati isegi kahekordseid hinnavahesid kodumaal müüdava märjukesega.
Kuldne viisa tõmbab ligi: Emiraatide arendaja tahab Riiga 3 miljardit investeerida
Abu Dhabi ärimehe Mohammed Alabbari arendusfirma tahaks Riiga 3 miljardi euroga ehitada uue linnajao. Arendajad loodavad leida investoreid lihtsalt, sest Lätis saab veerandmiljonise investeeringu eest elamisloa.
Abu Dhabi ärimehe Mohammed Alabbari arendusfirma tahaks Riiga 3 miljardi euroga ehitada uue linnajao. Arendajad loodavad leida investoreid lihtsalt, sest Lätis saab veerandmiljonise investeeringu eest elamisloa.