• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,15%6 195,85
  • DOW 300,99%44 530,45
  • Nasdaq −0,87%20 192,65
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,5
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,15%6 195,85
  • DOW 300,99%44 530,45
  • Nasdaq −0,87%20 192,65
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,5
  • 11.02.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksamaale veo hind langeb

Piiriületusajad
Poola--Saksamaa:
ettearvamatu -- paarist tunnist ööpäevani

Artikkel jätkub pärast reklaami

Riigipühad
1. jaanuar, 1. aprill, 3. aprill, 4. aprill, 1. mai, 12. mai, 23. mai, 3. oktoober, 17. november, 25--26. detsember
Veokite lubatud suurimad mõõtmed
kõrgus 4 m; pikkus: poolhaagisega autorongil 16,50 m, täishaagisega autorongil 18,35 m; laius 2,5 m (külmikautodel 2,6 m); täismass 40 tonni (konteinerite veol 44 tonni)
Arvestuslikult võib ühe tonni segakauba paigutada kahele euroalusele. Seega pakkumuste hinnapiirid 300--525 Saksa marka/1 EUR.
Kuigi ühelgi vedajal pole midagi 525 DEMi vastu oleks normaalne hinnavahemik 380--450 Saksa marka/1 EUR.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Veoajad on võrreldes 1996. aasta maikuuga lühenenud. Kuid ASi Võru Trans pakutav neljapäevane veoaeg on ilmselt üle pakutud, samuti ka ASG Eesti kümnepäevane veoaeg nende poolt pakutud tingimustel.
Veo tellijana eelistaksin firmasid, kes on võimelised lisatasu eest kaupa ka deklareerima.
Kuni 15protsendiline hinnalangus võib olla reaalne. Oleme isegi sinnapoole teel. Kütuse hinnatõus on mõjunud täiskoorma hindadele. Osakoormate vedamiseks on turg autosid täis ja konkurents on mänginud oma rolli.
Tegelikus hinnapiiris jõuab selgusele alles siis, kui päris piirid korda saavad. Kalliste autode piiridel seismine nõuab palju raha. Praegu on keskmine seisuaeg hindadesse sisse arvestatud. Samuti nõuab raha piiridel tollideklaratsioonide vormistamine ja ametlikud ning mitteametlikud maksud.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 11 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele