10. märts 1997
Jaga lugu:

Millistele tingimustele peab vastama politseiauto?

Mina olen autotarbija ai-nult oma sõitudeks.

Politseiautod on väga spetsiifilised, iga töö jaoks on isesugust masinat vaja. Üldiselt ütelda, et see on nüüd kindlasti politseiauto, on sama, kui arvata, milline on kõige parem supp.

Kui ma iga päev söön frikadellisuppi, siis ta võib mulle küll väga maitseda, aga tüütab mu lõpuks ikkagi ära.

Ühest vastust ei ole. Igasuguseid masinaid on vaja. Üks auto on üheks sõiduks parem , teine teiseks. Etapeerimiseks ja konvoeeritavate vedamiseks on üks auto, teine on kurjategija püüdmiseks ja kolmas konstaabli sõitudeks, neljas uurija ja juurdleja jaoks.

Ei saa öelda, kas kõige parem on BMW, Mitsubishi või mõni muu auto. Tähtis ei ole valmistajafirma, vaid auto kasutusala.

Meil ei ole mõtet osta ainult ühte marki autosid. Sellepärast, et hiljem oleme hädas, et nad on kõik ühesugused ja me ei saa neid kasutada.

Politseiautod peavad ole-ma kolme tüüpi. Maanteeauto -- suhteliselt väike, puhas, kahe uksega maanteesüstik. Millega saab maanteel eest ära sõitja kinni võtta. Mis marki ta on, pole oluline, aga kiirus ja kiirendus peavad tal olema väga head.

Pikap-tüüpi auto, kus ees on kaks patrullmeest ja taga pirukas, kuhu tänaval vedelevad jotad ja märatsevad huligaanid sisse toppida. Märatsemise vastu polsterdatud. Oksest ja kusest puhtaks pestav. Praegused Suzukid on parmude vedamiseks liiga korralikud.

Tavaline nelja uksega sõiduauto. Ilma mingite eriomadusteta Ainult -- politseivärvid ja tutu-lutu katusel, et ummikutest läbi murda. Kõlbab ka puhta kinnipeetu vedamiseks.

Vähem on tarvis mikrobusse, kus on laud, kus saab vormistada protokolle ja läbi viia arstiekspertiisi. Samuti, kui on kuskil suur lööma, saab mikrobussiga kohale lennata, kümme rammumeest sees.

Jaga lugu:
Hetkel kuum