Aprilli algul sõlmisid soomlased lepingu Tallinna trammi- ja trollibussikoondise, Harjumaa Liinide ASiga ja Tulika Takso ASiga, saades õiguse vahendada reklaamkleebiseid 100 trollile, 30 trammile, 50 liinibussile ja 100 taksole.
Liikkuvat Mediat Oy siinse tütarfirma Liikuvate Meediate ASi peadirektori Jari Valjuse sõnul kavatsetakse suvel analoogilised lepingud sõlmida ka Narva, Pärnu ja Tartu bussiettevõtetega.
Valjus nimetas ühissõidukite ülevärvimist reklaami eesmärgil huvitavaks, kuid ebarentaabliks kogemuseks. Tuleviku välireklaamivahendiks nimetas ta kleebiseid.
Seni on sõlmitud lepingud kümmekonna Soome ja kahe Eesti firmaga.
Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde, kommenteeris Tallinna trollipargi direktor Pärt Põldema reklaamiõiguste andmist soomlaste kätte. «Oleme kehtestanud reklaami omahinna, mis püsib juba 3 aastat muutumata,» lisas ta.
Reklaam ühistranspordil on Põldema sõnul odav, kuid selle müümine võtab palju aega, mistõttu peavad sellega tegelema oma ala spetsialistid. Ta ei soostunud soomlastega 1. aprillil sõlmitud lepingu maksumust avalikustama.
Trammipargi direktor Uno Heinvere selgitas, et reklaami kleepimiseks rohkem kui 30 trammile ei näe ta tarvidust. Trammipargi 131 trammist on reklaamiga kaetud pooled, enamik on üle värvitud.
Reklaamimaksu kehtestamisel Tallinnas loobusid Heinvere sõnul reklaamist trammil 20 firmat.
Soomes seitse aastat tegutseva Liikkuvat Mediat Oy möödunud aasta käive oli 107 mln krooni.
Liikuvate Meediate ASi käibeks Eestis prognoosis Jari Valjus tänavu 10 mln kr.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Viimased uudised
Õigusruum ja ärikultuur riigis on euroopalik
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele