• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 16.04.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soomlased hõivavad liikuva reklaami turu

Aprilli algul sõlmisid soomlased lepingu Tallinna trammi- ja trollibussikoondise, Harjumaa Liinide ASiga ja Tulika Takso ASiga, saades õiguse vahendada reklaamkleebiseid 100 trollile, 30 trammile, 50 liinibussile ja 100 taksole.
Liikkuvat Mediat Oy siinse tütarfirma Liikuvate Meediate ASi peadirektori Jari Valjuse sõnul kavatsetakse suvel analoogilised lepingud sõlmida ka Narva, Pärnu ja Tartu bussiettevõtetega.
Valjus nimetas ühissõidukite ülevärvimist reklaami eesmärgil huvitavaks, kuid ebarentaabliks kogemuseks. Tuleviku välireklaamivahendiks nimetas ta kleebiseid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seni on sõlmitud lepingud kümmekonna Soome ja kahe Eesti firmaga.
Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde, kommenteeris Tallinna trollipargi direktor Pärt Põldema reklaamiõiguste andmist soomlaste kätte. «Oleme kehtestanud reklaami omahinna, mis püsib juba 3 aastat muutumata,» lisas ta.
Reklaam ühistranspordil on Põldema sõnul odav, kuid selle müümine võtab palju aega, mistõttu peavad sellega tegelema oma ala spetsialistid. Ta ei soostunud soomlastega 1. aprillil sõlmitud lepingu maksumust avalikustama.
Trammipargi direktor Uno Heinvere selgitas, et reklaami kleepimiseks rohkem kui 30 trammile ei näe ta tarvidust. Trammipargi 131 trammist on reklaamiga kaetud pooled, enamik on üle värvitud.
Reklaamimaksu kehtestamisel Tallinnas loobusid Heinvere sõnul reklaamist trammil 20 firmat.
Soomes seitse aastat tegutseva Liikkuvat Mediat Oy möödunud aasta käive oli 107 mln krooni.
Liikuvate Meediate ASi käibeks Eestis prognoosis Jari Valjus tänavu 10 mln kr.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele