Endisest Tartu autobaasi autoremonditöökojast on saanud Peugeot' müügi- ja teeninduskeskus. Tänavapoolne fassaad on saanud sootuks uue väljanägemise eenduvate klaasvitriinide näol. Need lasevad müügisaali ja kabinettidesse palju loomulikku valgust. Tinglikult võib hoone jagada kolme ossa. Tänavapoolne osa on ümber ehitatud kahekorruseliseks ja kuulub müügisaali ning kontori käsutusse. Esimesel korrusel on koha leidnud müügisaal müügimeeste töökohtade ja tööde vastuvõtuga, teisel korrusel kontoriruumid. Keskmises osas, läbi kahe korruse asub autoremonditöökoda. Hoovipoolses hooneosas asuvad töömeeste puhke-, pesemis- ja riietusruumid, saun, õppeklass, ladu.
Arhitektide ja sisekujundajate ülesandeks oli tellijale võimalikult soodsalt saavutada hea tulemus. Tellisseinad on laotud puhta vuugiga, kontoriruumide põrandakatted ja mööbel on valitud arvestades soodsat hinna-kvaliteedi suhet. Värvilahenduses arvestati Peugeot' logo sinist värvi, mida kasutati aktsentide ja ruumi lõpetusena kontrastiks üldisele heledusele ja kergusele.
Erilise tähelepanu osaliseks sai valguskeskkonna kujundamine. Et auto vaatlemisel ei tekiks ebamugavaid peegeldusi, on müügisaalis põhiliselt kaudne valgus, mis kombineeritult otsese ja suundvalgusega loob sobilikud tingimused kauba eksponeerimiseks. Sisearhitekt Kristiina Voolaidi sõnul polegi Erco Avaloni seeria valgusteid varem Ida-Euroopa riikides kasutatud.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.