Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jõelaevandus

    Tallinna--Tartu kiirtee idee edasiarendaja Tartu maavalitsus üritab tagant lükata uut tänuväärset ideed -- taaskasutada Tartule igiomast loodusressurssi Emajõge turismiobjektina. Laevaliiklus Emajõel hääbus koos rubla kadumisega. Taaslaevatamise idee sai pärivett kiilu alla pärast seda, kui Tartu suurärimees Rein Kilk ostis Tartu jõesadamat hallanud pankrotistunud firma ASi A.G.T. pankrotihaldurilt 14 nimetust jõelaevu ligi kahe miljoni krooni eest. Kui laevad oleks hävitatud, poleks Tartus jõelaevandus niipea taastunud.
    Kolm kobedamat laeva on OÜ Laevatöö ekspluatatsioonikõlblikuks teinud. Jõelaeval Pegasus võib lõbusõite mööda Emajõge nautida iga päev. Ligi 80-kohaline Pegasus on nädalalõpupillerkaarideks kuuks ajaks ette tellitud. Pühapäevast taastub laevaühendus Piirissaarega, pileteid doteerib Piirissaare vald. Tiiburlaev Polaris on ainus suurem alus, mis pääseb üle Emajõe ummistunud suudme Peipsi järvele. Normaalse laevaliikluse taastamiseks tuleks jõesuue puhastada. Käib elav lobby-töö kuulutamaks Emajõgi riiklikuks prioriteediks ning saada järgmise aasta riigieelarvest süvendustöödeks umbes miljon krooni.
    Atraktiivsemaks peavad Tartu maakonna juhid aga laevaühendust Tartu ja Pihkva vahel. Siitpoolt on huvi Pihkva sibulkuplite vastu suur, mitmed reisibürood on valmis reispakette müüma kasvõi hommepäev.
    Et tekitada pihkvalastes tõsist huvi Tartu vastu, korraldab Tartu maakond homme Eesti ja Pihkva ametivõimude esindusliku kohtumise, mille tulemusel peaks sõlmitama ühishuvide protokoll.
    Ei imestaks sugugi, kui Tartu maakonna juhid võtavad järgmisena käsile lennutranspordi edendamise. Põhjust on küllaga: Ülenurme lennujaam on siiani erastamata, Raadi lennuväljale pole rakendust leitud.
  • Hetkel kuum
Kai Realo: riigi konkurentsivõime ei teki üleöö, ka majandust tuleb juhtida
Eesti majanduse jätkuvalt halvenev konkurentsivõime ja kestev majanduslangus kõnelevad sellest, et peame riigina majanduse konkurentsivõime tugevdamise fookusesse võtma, kirjutab Eesti Tööandjate Keskliidu volikogu esinaine Kai Realo.
Eesti majanduse jätkuvalt halvenev konkurentsivõime ja kestev majanduslangus kõnelevad sellest, et peame riigina majanduse konkurentsivõime tugevdamise fookusesse võtma, kirjutab Eesti Tööandjate Keskliidu volikogu esinaine Kai Realo.
Rahagurude välimääraja: keda usaldada? Vaata suurest tabelist, kes mis hinnaga nõu jagab!
Kust rahatarkust ammutada, kui on soov oma finantsiline tulevik kindlustada? Üksi alati kaugele ei jõua, seega investeerimise ja laiemas mõistes rahatarkuse puhul saab appi võtta kogenud investorid, kel igaühel oma stiil ja nišš. Teeme asja selgeks!
Kust rahatarkust ammutada, kui on soov oma finantsiline tulevik kindlustada? Üksi alati kaugele ei jõua, seega investeerimise ja laiemas mõistes rahatarkuse puhul saab appi võtta kogenud investorid, kel igaühel oma stiil ja nišš. Teeme asja selgeks!
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Plaan küps: väikefirmadele terendavad soodsamad laenud
KredExi ja EASi ühendasutus tahab pakkuda mikro- ja väikeettevõtetele laenu võtmisel käendust, et nad saaksid finantseeringu parematel tingimustel. Plaan pole veel pankades vastu võetud, aga küpseb.
KredExi ja EASi ühendasutus tahab pakkuda mikro- ja väikeettevõtetele laenu võtmisel käendust, et nad saaksid finantseeringu parematel tingimustel. Plaan pole veel pankades vastu võetud, aga küpseb.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Pannkoogimeistrid uuendavad kasvuretsepti: tuleb Eestist väljas ise äri püsti panna
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Esinemine on alati ebamugav. Kolm nippi, mis annavad publiku ees julgust juurde
Esinemine on meie jaoks alati kriisiolukord. Me ei saa muuta seda, et esinemine on ebamugav ja riskantne, aga me saame väga hästi valmistuda selleks, et meie ebamugavus ei segaks publikut.
Esinemine on meie jaoks alati kriisiolukord. Me ei saa muuta seda, et esinemine on ebamugav ja riskantne, aga me saame väga hästi valmistuda selleks, et meie ebamugavus ei segaks publikut.
Neste lahkus Rohetiigrist. Vastastikku jagatakse teravaid süüdistusi
Neste teatas, et lahkub Rohetiigrist, sest ei pea transpordi teekaardi koostamise protsessi läbipaistvaks ega teaduspõhiseks. Rohetiiger pole süüdistusega nõus ja heidab Nestele ette vähest panust teekaardi loomisesse, kirjutab kestlikkusuudised.ee.
Neste teatas, et lahkub Rohetiigrist, sest ei pea transpordi teekaardi koostamise protsessi läbipaistvaks ega teaduspõhiseks. Rohetiiger pole süüdistusega nõus ja heidab Nestele ette vähest panust teekaardi loomisesse, kirjutab kestlikkusuudised.ee.
Maailma autohiidudele tootev firma tegi käiberekordi. „Mis siin öelda, eks ikka tuleb rahul olla“
Mainekatele Euroopa autotööstustele allhankeid tegev Mistra-Autex lõpetas eelmise aasta rekordkasumiga ning ületas endagi ootusi. Sel aastal loodab ettevõte edu enam-vähem korrata.
Mainekatele Euroopa autotööstustele allhankeid tegev Mistra-Autex lõpetas eelmise aasta rekordkasumiga ning ületas endagi ootusi. Sel aastal loodab ettevõte edu enam-vähem korrata.
Norra meretuuleparkide arendaja paneb Saaremaa külje all püsti sada tuulikut
Rahvusvaheline meretuuleparkide arendaja ja Norra omanikega Deep Wind Offshore võitis enampakkumisel Saaremaa külje all asuva Saare 2.1 mereala.
Rahvusvaheline meretuuleparkide arendaja ja Norra omanikega Deep Wind Offshore võitis enampakkumisel Saaremaa külje all asuva Saare 2.1 mereala.
Kaubavedajad kaotavad Koidula piiripunkti öise sulgemisega: „Uusi turge pole nii lihtne leida!“
Tarneajad pikenevad, kui Koidula piiripunkt lõpetab ööpäevaringse töö, hoiatavad kaubavedajad.
Tarneajad pikenevad, kui Koidula piiripunkt lõpetab ööpäevaringse töö, hoiatavad kaubavedajad.