• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 06.06.97, 01:00

Septembris turule tulev uus Mazda 626 on välismõõtmetelt eelkäijast pisut väiksem, kuid seest jällegi suurem. 1998. aastal hakatakse tootma ka universaali (praegusel mudelipõlvkonnal universaalvariant puudub, endiselt on tootmises eelmise põlvkonna mudel).
Esialgu läheb uus 626 tootmisse 1,8- või 2-liitrise bensiinimootoriga, 1998. aastal lisandub otsesissepritsega turbodiisel. Nagu siiani, on varustusastmeid kaks -- GL ja GLX, kuid need on senistega võrreldes rikkalikumad. ÄP
1996. aastal oli Lääne-Euroopa enimmüüdud mudeliks Volkswagen Golf, mille turuosa oli 5% (635 282 autot). Järgnesid Fiat Punto (4,4% ja 560 814 autot), Ford Fiesta (4,2% ja 543 772 autot) ning Opel Astra (4% ja 510 433 autot). Ainsa suurema autona mahtus esikümnesse 9. kohal olnud Ford Mondeo, mille turuosa oli 1996. aastal 2,5% (319 898 autot). ÄP
Gorki autotehas alustas uut tüüpi Volga tootmist, mille indeks on GAZ- 3110. Seda tüüpi autode vastu vahetavad Venemaa ametnikud president Boriss Jeltsini käsu kohaselt välja oma välismaise päritoluga limusiinid. Uuele Volgale paigaldatakse Saksa firma Steier ökoloogiliselt puhtad mootorid ja auto hinnaks kalkuleeritakse sõltuvalt komplekteerimisest 17 000 -- 30 000 dollarit. Venemaa presidendi asjadevalitsusest on juba esitatud tellimus 600 uut tüüpi Volgale. RIA Novosti-ETA
Daewoo, mis 1995. aastani müüs vaid käputäie autosid endise Ida-Euroopa riikides, on nüüd üks regiooni autoturu liidreid. Daewoo kavatseb investeerida miljardeid dollareid autode ja varuosade tootmisesse T?ehhi Vabariigis, Ungaris, Poolas, Rumeenias, Venemaal, Slovakkias ja Ukrainas. Kaalutakse minekut Bulgaariasse ja Horvaatiasse.
Aastal 2001 tahab Daewoo panna kokku rohkem kui miljon sõiduautot aastas. Küsimus on, kas nad kavatsevad kasutada oma tootmisvõimalusi Ida-Euroopa nõudluse rahuldamiseks või ekspordiks Lääne-Euroopasse. Lääne eksperdid kahtlustavad, et mõlemat ja see teeb neile muret. Lai müügivõrk kindlustas Daewoole piirkonnas 165 000 autoga 1996. aastal 4. koha, jäädes maha vaid VAZist (585 000), Volkswagenist (213 000) ja Fiatist (199 000). Reuter-ETA

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.07.24, 12:25
30 aastat zombi-majandust: Jaapani valuutakriis kogub hoogu
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele