Septembris turule tulev uus Mazda 626 on välismõõtmetelt eelkäijast pisut väiksem, kuid seest jällegi suurem. 1998. aastal hakatakse tootma ka universaali (praegusel mudelipõlvkonnal universaalvariant puudub, endiselt on tootmises eelmise põlvkonna mudel).
Esialgu läheb uus 626 tootmisse 1,8- või 2-liitrise bensiinimootoriga, 1998. aastal lisandub otsesissepritsega turbodiisel. Nagu siiani, on varustusastmeid kaks -- GL ja GLX, kuid need on senistega võrreldes rikkalikumad. ÄP
1996. aastal oli Lääne-Euroopa enimmüüdud mudeliks Volkswagen Golf, mille turuosa oli 5% (635 282 autot). Järgnesid Fiat Punto (4,4% ja 560 814 autot), Ford Fiesta (4,2% ja 543 772 autot) ning Opel Astra (4% ja 510 433 autot). Ainsa suurema autona mahtus esikümnesse 9. kohal olnud Ford Mondeo, mille turuosa oli 1996. aastal 2,5% (319 898 autot). ÄP
Gorki autotehas alustas uut tüüpi Volga tootmist, mille indeks on GAZ- 3110. Seda tüüpi autode vastu vahetavad Venemaa ametnikud president Boriss Jeltsini käsu kohaselt välja oma välismaise päritoluga limusiinid. Uuele Volgale paigaldatakse Saksa firma Steier ökoloogiliselt puhtad mootorid ja auto hinnaks kalkuleeritakse sõltuvalt komplekteerimisest 17 000 -- 30 000 dollarit. Venemaa presidendi asjadevalitsusest on juba esitatud tellimus 600 uut tüüpi Volgale. RIA Novosti-ETA
Daewoo, mis 1995. aastani müüs vaid käputäie autosid endise Ida-Euroopa riikides, on nüüd üks regiooni autoturu liidreid. Daewoo kavatseb investeerida miljardeid dollareid autode ja varuosade tootmisesse T?ehhi Vabariigis, Ungaris, Poolas, Rumeenias, Venemaal, Slovakkias ja Ukrainas. Kaalutakse minekut Bulgaariasse ja Horvaatiasse.
Aastal 2001 tahab Daewoo panna kokku rohkem kui miljon sõiduautot aastas. Küsimus on, kas nad kavatsevad kasutada oma tootmisvõimalusi Ida-Euroopa nõudluse rahuldamiseks või ekspordiks Lääne-Euroopasse. Lääne eksperdid kahtlustavad, et mõlemat ja see teeb neile muret. Lai müügivõrk kindlustas Daewoole piirkonnas 165 000 autoga 1996. aastal 4. koha, jäädes maha vaid VAZist (585 000), Volkswagenist (213 000) ja Fiatist (199 000). Reuter-ETA
Seotud lood
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
![Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c6dcfcae-7d46-508f-b14c-f44602bef15f&width=3840&q=70)
Omanik: “Ei ole kantimine!”
![Soler & Palau esindaja Hilario Tome ja ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2bd8bfe9-ad4b-566f-abe6-5d2d84601360&width=3840&q=70)
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
![Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=34f38a38-d679-549c-8cd6-2287caba1704&width=3840&q=70)
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele