Siemens DataVoice on süsteem, mis ühendatakse telefonikeskjaama või telefoniliinide külge ning mis salvestab kõik telefonikõned. Selline süsteem on laialdaselt kasutusel politsei- ja päästeametites, häirekeskustes. Oluline on tema funktsioon ka dispet?erteenistustes ning börsidel ja rahandusasutustes. Teda on vaja kõikjal, kus on oluline hiljem telefonikõnesid kuulata.
Süsteem koosneb serverist, kuhu kõned salvestatakse ja töökohtadest, kus on võimalik salvestatud sõnumeid kuulata. Serveris salvestatakse algselt kõik telefonikõned kõvakettale, kust need mingi aja möödudes arhiveeritakse vastavale infokandjale. Iga töökoha arvutist saab kõiki jäädvustunud sõnumeid kuulata. Valida saab lõigu, mida soovitakse kõnelusest ette mängida või korrata.
Digitaalliinide puhul salvestatakse iga kõne juurde helistaja number. Iga kasutaja saab kõnede juurde teha märkmeid või kommentaare. Digitaalliinide korral on võimalik salvestada kõik vestlused stereos: helistaja kõne ühte ning operaatori oma teise helikanalisse.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.