90–95% Eesti elanikest elab lähitulevikus pakiautomaadile lähemal kui 300 meetrit, kuid kullerteenus on seni jäänud ikka ebaefektiivseks, rääkis Omniva juhatus esimees Martti Kuldma.

- Vestlusring E‑kaubanduse UX konverentsil.
- Foto: Andras Kralla
Milline näeb välja tuleviku pakilogistika? Kuidas jõuab pakk koduuksele täpselt siis, kui klient seda soovib – olgu öösel või varahommikul? "E‑kaubanduse arengu ja tuleviku" saates arutlevad Omniva juhatuse esimees Martti Kuldma ja Südameapteegi äriarendusjuht Karl Rooba e‑kaubanduse logistikalahenduste üle.
Saate fookuses on kogukonna pakiautomaadid, rahvakulleri kontseptsioon ja ultrakiire tarne, mis pakuvad nii e‑poe klientidele kui ka kaupmeestele senisest suuremat paindlikkust ja kontrolli.
Kuldma kirjeldas E‑kaubanduse UX konverentsi vestlusringis visiooni, kus 90–95% Eesti elanikest elab lähitulevikus pakiautomaadile lähemal kui 300 meetrit, ning avab, miks kullerteenus on seni jäänud ebaefektiivseks: "Globaalselt pole viimane miil veel hästi lahendatud – pooled pakid ei jõua esimesel katsel kohale."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samas räägib Rooba, kuidas
Südameapteek on tänu partnerlusele turvafirmaga suutnud viia kiirtarne Tallinna piirkonnas keskmiselt 46 minutini. Saates käsitletakse ka robotiseeritud logistikalahendusi, tagastuspoliitika mõjusid ja tasuta tarne kampaaniate tegelikku mõju e‑kaubanduses.
Vestluses osalejad jagavad vaadet tuleviku logistikale ning selgitab, miks mugavus, täpsus ja tehnoloogia määravad peagi, kes jääb ellu ja kes jääb maha.
Saade on salvestatud E‑kaubanduse UX konverentsil 7. mail ning vestlusringi vedas Äripäeva turundusjuht Keit Alev.
E-poodide viimase miili tarnetes on ees muutused
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!