• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 16.06.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lätis uus tolliseadus

Läti seim võttis kolmandal lugemisel vastu tolliseaduse, mis vahetab välja seni kehtinud endise Nõukogude Liidu seadusandlikel printsiipidel põhinenud tollikoodeksi. Uus seadus on kooskõlas Euroopa Liidu nõudmistega.
Seaduses on loetletud 15 tolliprotseduuri, mida võib Lätis sooritada, näiteks luba kauba turustamiseks kohapeal, sisse- või väljaveo vormistamine teatud ajaks, reimport, sissevedu vabakaubandustsooni, sissevedu tollilattu, eksport, kauba sissevedu töötlemise eesmärgil, transiit jne. Ettevõtjad võivad ise valida protseduuri, samuti garantii liigi. Seadus sätestab kauba kontrolli ja deklareerimise eeskirjad, tollimaksete korra, tolliametnike kohustused ja nende vastutuse, samuti tollivaidluste edasikaebamise korra.
Eeskirjade rikkumisega kaasnevat vastutust hakatakse vaatlema kooskõlas administratiivõigusrikkumiste koodeksi ja kriminaalkoodeksiga, milles on kavas teha tollialased täiendused.
Tolliseadus hakkab kehtima 1. juulil. ETA

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele