• OMX Baltic0,08%319,07
  • OMX Riga0,28%980,42
  • OMX Tallinn0,19%2 232,88
  • OMX Vilnius−0,31%1 504,85
  • S&P 5000,59%7 811,54
  • DOW 300,83%51 654,95
  • Nasdaq 0,64%27 366,17
  • FTSE 1001,06%10 552,05
  • Nikkei 225−0,02%69 030,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%95,42
  • OMX Baltic0,08%319,07
  • OMX Riga0,28%980,42
  • OMX Tallinn0,19%2 232,88
  • OMX Vilnius−0,31%1 504,85
  • S&P 5000,59%7 811,54
  • DOW 300,83%51 654,95
  • Nasdaq 0,64%27 366,17
  • FTSE 1001,06%10 552,05
  • Nikkei 225−0,02%69 030,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%95,42
Juulikuust arvutatakse haigushüvitisi uue korra alusel, sh ka füüsilisest isikust ettevõtja haigushüvitisi.
Ühe kalendripäeva keskmine tulu arvutatakse eelmise kalendriaasta tulu baasil. Haigestumisele eelnenud kalendriaastal füüsilisest isikust ettevõtjana saadud ja sotsiaalmaksuga maksustatud tulu jagatakse 365ga.
Kui haigestumisele eelnenud aastal ei saanud kindlustatud isik ettevõtlusest sotsiaalmaksuga maksustatud tulu, siis lähtutakse valitsuse kehtestatud kuupalga alammäärast (845 kr), mis jagatakse 30ga.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele