• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,25
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,25
  • 18.09.97, 01:00

Reklaamitootjad pruugivad muusikat ilma autori loata

Eesti autorite ühingute tegevdirektor Kalev Rattus ütles, et reklaamiseaduse §7 sätestab, et omaniku loata ei või kasutada mittevaralisi õigusi. «Kui ma tahan kasutada võõrast muusikat, siis pean luba küsima,» selgitas ta. Rattus ütles, et autoriõigus kehtib ka sellisel juhul, kui sõnad on muudetud.
Ajakirja Kroonika reklaamiosakonna juht Anu Saluste rääkis, et helilooja Andres Valkoneni laulul «Moonika, Moonika ja moonid» põhinev ajakirja Kroonika reklaamiv raadioreklaam on valmistatud toimetuses. Andres Valkonen märkis, et praegu on tal Kroonikaga käimas läbirääkimised tasu saamise üle. Ta ütles, et vaid üks osa reklaamitootjaid kasutab võõrast loomingut teadmatusest, teine osa mõtleb, et niikuinii ei saa keegi teada.
ASi Topmilk Johanna jogurtite kampaaniat ette valmistanud reklaamiagentuuri Trust tegevdirektor Marko Allikson selgitas, et agentuur tegi raadioreklaamiks eri variante. Kuldse Trio tuntud laulu Johanna ei kasutatud reklaamis pärast seda, kui autorikaitse ühing märkuse tegi. Allikson märkis, et kliendil polnud kampaania muutuse vastu midagi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele