• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaamitootjad pruugivad muusikat ilma autori loata

    Eesti autorite ühingute tegevdirektor Kalev Rattus ütles, et reklaamiseaduse §7 sätestab, et omaniku loata ei või kasutada mittevaralisi õigusi. «Kui ma tahan kasutada võõrast muusikat, siis pean luba küsima,» selgitas ta. Rattus ütles, et autoriõigus kehtib ka sellisel juhul, kui sõnad on muudetud.
    Ajakirja Kroonika reklaamiosakonna juht Anu Saluste rääkis, et helilooja Andres Valkoneni laulul «Moonika, Moonika ja moonid» põhinev ajakirja Kroonika reklaamiv raadioreklaam on valmistatud toimetuses. Andres Valkonen märkis, et praegu on tal Kroonikaga käimas läbirääkimised tasu saamise üle. Ta ütles, et vaid üks osa reklaamitootjaid kasutab võõrast loomingut teadmatusest, teine osa mõtleb, et niikuinii ei saa keegi teada.
    ASi Topmilk Johanna jogurtite kampaaniat ette valmistanud reklaamiagentuuri Trust tegevdirektor Marko Allikson selgitas, et agentuur tegi raadioreklaamiks eri variante. Kuldse Trio tuntud laulu Johanna ei kasutatud reklaamis pärast seda, kui autorikaitse ühing märkuse tegi. Allikson märkis, et kliendil polnud kampaania muutuse vastu midagi.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

TalTechi teadur: süsinikdioksiid tuleb kinni püüda
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
SAF Tehnika maksab kolm korda suuremat dividendi
Riia börsil noteeritud Läti elektroonikafirma SAF Tehnika otsustas maksta dividende 2020./2021. majandusaasta eest 0,67 eurot aktsia kohta.
Riia börsil noteeritud Läti elektroonikafirma SAF Tehnika otsustas maksta dividende 2020./2021. majandusaasta eest 0,67 eurot aktsia kohta.
Eesti aasta auto valimisel ruulisid “elektrikad”
Eile õhtul selgus tiitli Eesti Aasta Auto 2022 kandja, milleks on täiselektriline Hyundai Ioniq 5.
Eile õhtul selgus tiitli Eesti Aasta Auto 2022 kandja, milleks on täiselektriline Hyundai Ioniq 5.
Trükitööstuse TOPi võitja: tooraine hind tõuseb iga kuu, kasvav tööhulk siiski rõõmustab
Eesti juhtiv etiketitootja Data Print OÜ ei kurda eelmise ega tänavuse aasta mahtude kasvu üle, kuid ettevõtte tegevjuht Triin Anette Kaasik nentis, et selle aasta märksõnad trüki­tööstuses on kahtlemata toorainega seonduv: korduvad hinnatõusud ning jätkuv defitsiit.
Eesti juhtiv etiketitootja Data Print OÜ ei kurda eelmise ega tänavuse aasta mahtude kasvu üle, kuid ettevõtte tegevjuht Triin Anette Kaasik nentis, et selle aasta märksõnad trüki­tööstuses on kahtlemata toorainega seonduv: korduvad hinnatõusud ning jätkuv defitsiit.