Eesti autorite ühingute tegevdirektor Kalev Rattus ütles, et reklaamiseaduse §7 sätestab, et omaniku loata ei või kasutada mittevaralisi õigusi. «Kui ma tahan kasutada võõrast muusikat, siis pean luba küsima,» selgitas ta. Rattus ütles, et autoriõigus kehtib ka sellisel juhul, kui sõnad on muudetud.
Ajakirja Kroonika reklaamiosakonna juht Anu Saluste rääkis, et helilooja Andres Valkoneni laulul «Moonika, Moonika ja moonid» põhinev ajakirja Kroonika reklaamiv raadioreklaam on valmistatud toimetuses. Andres Valkonen märkis, et praegu on tal Kroonikaga käimas läbirääkimised tasu saamise üle. Ta ütles, et vaid üks osa reklaamitootjaid kasutab võõrast loomingut teadmatusest, teine osa mõtleb, et niikuinii ei saa keegi teada.
ASi Topmilk Johanna jogurtite kampaaniat ette valmistanud reklaamiagentuuri Trust tegevdirektor Marko Allikson selgitas, et agentuur tegi raadioreklaamiks eri variante. Kuldse Trio tuntud laulu Johanna ei kasutatud reklaamis pärast seda, kui autorikaitse ühing märkuse tegi. Allikson märkis, et kliendil polnud kampaania muutuse vastu midagi.