• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kärevere sild nõuab lisa

    «Lisatööde maht on täna veel hindamata,» rääkis EMV projektijuht Jaak Voogma. «Lisatööde jaoks tuleb teha täiendav kokkulepe tellijaga.»
    Konkursitingimuste kohaselt tuli firmadel teha kalkulatsioonid kaherealise silla ehk ühe maanteeniidi kohta. Nüüd on maanteeamet asunud seisukohale, et otstarbekam on ühe tööoperatsiooni käigus teisaldada pinnas ka teise maanteeniidi ehk kaugemas tulevikus ehitatava teise silla alt.
    Maanteeameti peadirektori asetäitja Koit Tsefelsi sõnul kujutavad lisatööd endast elektriliinide ümbertõstmist ja pinnase teisaldamist maantee teise niidi alt. «See on tellijapoolne mahtude korrigeerimine, mitte ehitajapoolne rahalunimine,» sõnas Tsefels.
    Maanteeameti teedeosakonna sildade peaspetsialisti Jaan Linno andmeil tuleb kaherealise silla tarbeks asendada jõeturvast liivaga kohati üle 50 meetri laiuselt.
    Kärevere silla ehituskonkursil osales augustis kaheksa firmat. EMV pakkus 32 miljonit krooni, kalleim pakkumus ulatus 59 miljoni kroonini. Järgmise aasta riigieelarve projektis on Kärevere silla ja selle pealesõiduteede ehitamiseks ette nähtud 53,5 miljonit krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

TalTechi teadur: süsinikdioksiid tuleb kinni püüda
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
SAF Tehnika maksab kolm korda suuremat dividendi
Riia börsil noteeritud Läti elektroonikafirma SAF Tehnika otsustas maksta dividende 2020./2021. majandusaasta eest 0,67 eurot aktsia kohta.
Riia börsil noteeritud Läti elektroonikafirma SAF Tehnika otsustas maksta dividende 2020./2021. majandusaasta eest 0,67 eurot aktsia kohta.
Eesti aasta auto valimisel ruulisid “elektrikad”
Eile õhtul selgus tiitli Eesti Aasta Auto 2022 kandja, milleks on täiselektriline Hyundai Ioniq 5.
Eile õhtul selgus tiitli Eesti Aasta Auto 2022 kandja, milleks on täiselektriline Hyundai Ioniq 5.
Trükitööstuse TOPi võitja: tooraine hind tõuseb iga kuu, kasvav tööhulk siiski rõõmustab
Eesti juhtiv etiketitootja Data Print OÜ ei kurda eelmise ega tänavuse aasta mahtude kasvu üle, kuid ettevõtte tegevjuht Triin Anette Kaasik nentis, et selle aasta märksõnad trüki­tööstuses on kahtlemata toorainega seonduv: korduvad hinnatõusud ning jätkuv defitsiit.
Eesti juhtiv etiketitootja Data Print OÜ ei kurda eelmise ega tänavuse aasta mahtude kasvu üle, kuid ettevõtte tegevjuht Triin Anette Kaasik nentis, et selle aasta märksõnad trüki­tööstuses on kahtlemata toorainega seonduv: korduvad hinnatõusud ning jätkuv defitsiit.