Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kärevere sild nõuab lisa
«Lisatööde maht on täna veel hindamata,» rääkis EMV projektijuht Jaak Voogma. «Lisatööde jaoks tuleb teha täiendav kokkulepe tellijaga.»
Konkursitingimuste kohaselt tuli firmadel teha kalkulatsioonid kaherealise silla ehk ühe maanteeniidi kohta. Nüüd on maanteeamet asunud seisukohale, et otstarbekam on ühe tööoperatsiooni käigus teisaldada pinnas ka teise maanteeniidi ehk kaugemas tulevikus ehitatava teise silla alt.
Maanteeameti peadirektori asetäitja Koit Tsefelsi sõnul kujutavad lisatööd endast elektriliinide ümbertõstmist ja pinnase teisaldamist maantee teise niidi alt. «See on tellijapoolne mahtude korrigeerimine, mitte ehitajapoolne rahalunimine,» sõnas Tsefels.
Maanteeameti teedeosakonna sildade peaspetsialisti Jaan Linno andmeil tuleb kaherealise silla tarbeks asendada jõeturvast liivaga kohati üle 50 meetri laiuselt.
Kärevere silla ehituskonkursil osales augustis kaheksa firmat. EMV pakkus 32 miljonit krooni, kalleim pakkumus ulatus 59 miljoni kroonini. Järgmise aasta riigieelarve projektis on Kärevere silla ja selle pealesõiduteede ehitamiseks ette nähtud 53,5 miljonit krooni.