Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Matkapunkt maksis kõige rohkem pöögist kliendilaudade eest
Reisibüroo Matkapunkt/Traveltopi pere kolis Tallinna peapostkontori hoone esimesele korrusele märtsi keskel.
Büroo kujundamisel oli firma nõudeks sisekujundusele, et nii kliendile kui oma töötajatele piisavalt ruumi oleks. Ruumi büroos on. Omajagu avarustunnet tekitab juurde ka Hobujaama tänava poolne klaasist sein, mille kõrval on roheline omapärase kujuga ootediivan, kuhu istudes on võimalik vaadata nii tänaval kui ka büroos toimuvat. Avaruse muljet toetab ka ruumi keskel seisev tumedast peeglist post. Üle lae jookseb kumer kaar, mis on määratud vähendama järskude nurkade mõju.
Büroo põhitoonid on rahulik pastelne roheline ja hall. Toon-toonis põrandaga tehtud laudade teenindajapoolne osa on meisterdatud kasest ja kliendipoolne pöögist. Lauad on kujunduse hinnalisim element.
Mai keskel on Matkapunktil kavas panna keset avatud kontorit teenindajakohtade taha püsti kerge ja liigendatav osaline vahesein. Kuigi avatus meeldib Matkapunkti klientidele, sooviksid oma töötajad vahetevahel mõneks ajaks eralduda, et kohvipausi pidada.
Büroohoone nurgas seisab palm. Sisearhitekti visioonis seda ette nähtud pole. Ent kui ta seal juba on, siis las ta olla, muidu jääb nurk tühjaks.
Ühtlasi harmoneerub puu rahu ja tasakaalukust sisendava kujunduse üldise tonaalsusega.