Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Opelite müüjad kolisid uude majja
Opeli sõiduautode edasimüüja Baltmotors kolis esmaspäeval uude autokeskusse Tammsaare ja Rahumäe tee ristmikul Tallinnas. Uues hoones on moodne müügisaal ja teenindussaal, mis on üks Eesti suuremaid. Müügikeskuse ehitusmaksumuseks oli 25 miljonit krooni.
Uus autokeskus avati kolmapäeval. ETA
Läti maksuamet esitas Riia ringkonnakohtule hagi, taotledes ka Eestis oma varasid müüa pakkunud väikebusside tootja RAF-ITC maksujõuetuks tunnistamist.
RAFi varad on seaduse kohaselt arestitud, mistõttu 18. juunile plaanitud ettevõtte varade avalik enampakkumine jääb ära. RAF võlgneb kreeditoridele 0,7 miljonit latti, kusjuures firma maksuvõlg on 0,5 miljonit latti. BNS
Eesti liikluspolitsei büroo direktor Märt Mikkov lahkus ametist ja sõidab juuli lõpus politseinõunikuna Bosniasse. Mikkovist saab Eesti esindaja ÜRO politseijõududes.
Mikkovit hakkab esialgu asendama politseiameti korrakaitse osakonna liiklusjärelevalve talituse juhtivinspektor Heiki Heinla. ETA
Daewoo on saamas Venemaa populaarseimaks autoks. Ajalehe Segodnja andmeil müüdi üle-eelmisel nädalal Moskvas 157 uut Daewoo Nexiat ehk rohkem kui ühegi Vene autotootja mudeleid ning kõiki klassikalisi tagasillaveoga VAZi mudeleid kokku.
Daewoo kontserni Usbekistanis koostatud odavamad Nexia mudelid maksavad Moskvas ligi 9400 dollarit ehk 134 000 Eesti krooni ehk umbes 20--30% rohkem kui vanemad VAZi mudelid, kuid vähem kui uus Lada 2110 ja Renault' mootoriga Moskvit?id. Populaarseim Euroopa auto on Moskvas Ford Escort. BNS
Rolls-Royce'i omaniku Vickers Plc aktsionärid otsustasid müüa firma Volkswagenile. Kaotajaks jäänud BMW teatas, et tühistab mootorite tarnelepingu Rollsiga. BMW aktsia hind kerkis seepeale rekordilise 1985 margani, peegeldades analüütikute hinnangut, et Rollsi hind oli liiga kõrge. Väikeaktsionärid suhtusid autotootja üleminekusse Saksa kapitali kätte emotsionaalselt. «See on Rolls-Royce'i lõpp ning Rollswageni algus,» kommenteeris üks investor. Reuters-BNS