Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas on ettevõttes paika pandud müügitegevus?

    Valdav enamik meie mööblitoodangust (eelmisel aastal 93%) läheb välismaale. Osade välisklientidega suhtleme ise, osadega suhtlemisel kasutame vahendajaid. Kui seni on suurem olnud vahendajate kaudu tehtavate tehingute arv, siis edaspidi on kavas suurendada otsekontaktide osakaalu.
    Need agentuurid, kelle kaudu me oma tooteid müüme, on peamiselt tegelenud postimüügifirmadega. Postimüügifirmad on meie jaoks aga suhteliselt rasked kliendid, parem oleks koostööd teha suurte mööblimüügikettidega.
    Tänavu avasime müügiosakonna ka Eesti turule tulemiseks. Selle osakonna töötajad suhtlevad otse klientidega. Peamiselt käib müügitegevus telefoni teel, mõne potentsiaalse kliendi juures käime ka kohapeal oma tooteid tutvustamas.
    Uute klientide saamiseks osaleme aktiivselt messidel, lisaks reklaamime ennast prospektidega. Välisajakirjades me end reklaaminud pole.
    Meie põhistrateegia on kasutada edasimüüjaid. Kolmes Balti riigis teeb meiega koostööd ligi 30 hulgimüügifirmat. Meie kontori müügiosakond võtab vastu edasimüüjate tellimusi, komplekteerib eri tehaste toodetest saadetised, tellib transpordi ja toimetab kauba partnerile.
    Sellise müügikorraldusega püüame tagada kogu turupiirkonna katmise toodetega optimaalsete turustuskuludega ning lõpptarbijale hea teeninduse ja informeerituse.
    Meie tooted on väga tehnilised ja ehitajad, meie toodete kasutajad, vajavad tihti konsultatsioone ja soovitusi. Õpetame ise välja oma partnerid, kes siis oskavad tooteid klientidele tutvustada.
    Tootepresentatsioonid korraldame reeglina oma partnerite kaasabil, need on suunatud siiski rohkem lõpptarbijatele.
    Klientide paremaks teenindamiseks oleme võtnud kasutusele vahelaod Eestis ning lähiplaanides on aktiviseerida oma tegevust Lätis ja Leedus.
    Polaris alustas müügitööd ühest kontorist, mis algselt teenindas kogu vabariiki. Koos klientide arvu kasvuga oleme avanud täiendavaid büroosid põhimõttel, et eelnevalt on olemas meie klientide baas, keda büroos teenindada.
    Bürood alluvad kolmele piirkondlikule esindusele (Põhja-, Lõuna- ja Lääne-Eesti), mis omakorda alluvad peakontorile.
    Müüki teostame nii büroodes kui ka kindlustusagentide vahendusel. Agendid võtavad kliendiga kontakti ning kohtuvad temaga kokkuleppe kohaselt kas Polarise büroos, ettevõtetes või kodudes.
    Uute klientide leidmiseks kasutame nii äriregistrit kui ka reklaamikampaaniaid. Aastail 1993--1996 katsetasime ka meetodit, kus saatsime tänavate kaupa klientidele kirju ja ootasime tagasisidet. Paraku oli inimeste huvi tollal väike ja me loobusime. Nüüd on keskmine kindlustusvõtja juba haritum ning võib-olla proovime seda meetodit uuesti.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Päästerõngas kõigile ei päästa kedagi
Globaalsete sündmuste mõjul näeme riigikapitalismi enneolematut esilekerkimist majanduses, aga see on hukatuslik rada, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Globaalsete sündmuste mõjul näeme riigikapitalismi enneolematut esilekerkimist majanduses, aga see on hukatuslik rada, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Nüüd on see siis käes – Eesti kinnisvaraturul hakkab kuk ..., tähendab, juhtuma
Kinnisvaraturg on jõudnud kauaoodatud korrektsiooni algusesse. Kiirustada ei maksa, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kinnisvaraturg on jõudnud kauaoodatud korrektsiooni algusesse. Kiirustada ei maksa, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA aktsiaindeks langes 2020. aasta novembri tasemele
USA aktsiaturg tegi teisipäeval uue käesoleva aasta põhja ning jõudis tasemele, kus indeks oli viimati 2020. aasta novembris. Languse põhjuseks on intressimäärade tõus ning majanduse jahtumine.
USA aktsiaturg tegi teisipäeval uue käesoleva aasta põhja ning jõudis tasemele, kus indeks oli viimati 2020. aasta novembris. Languse põhjuseks on intressimäärade tõus ning majanduse jahtumine.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Pereettevõtja: tippjuhtimine on nagu matšeetega võsas raiumine
Tippjuhtimist peetakse üksildaseks ja kuigi võib ju konsulteerida parimate nõuandjatega, siis otsuse, karmi või hea, peab langetama siiski tippjuht ise, leiab pereettevõtja Aigar Pindmaa.
Tippjuhtimist peetakse üksildaseks ja kuigi võib ju konsulteerida parimate nõuandjatega, siis otsuse, karmi või hea, peab langetama siiski tippjuht ise, leiab pereettevõtja Aigar Pindmaa.
Azovstali omanik plaanib Euroopasse terasetehast
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Trind Ventures käivitas 55miljonise riskifondi
Tallinnas asuv riskikapitalifondide valitseja Trind Ventures teatas 55 miljoni eurose kogumahuga fondi käivitamisest, mis hakkab investeerima tehnoloogia idufirmadesse Balti riikides ja Põhjamaades.
Tallinnas asuv riskikapitalifondide valitseja Trind Ventures teatas 55 miljoni eurose kogumahuga fondi käivitamisest, mis hakkab investeerima tehnoloogia idufirmadesse Balti riikides ja Põhjamaades.
Raadiohommikus: langeval aktsiaturul paistavad ostukohad
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis räägime musta meeleollu langenud aktsiaturust ja kütuseturu seisust.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis räägime musta meeleollu langenud aktsiaturust ja kütuseturu seisust.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.