• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Valimisreklaam maksab miljoneid

    Enamik erakondi on palganud loosungite ja plakatite väljatöötamiseks reklaamifirma. Isamaaliidu edu valimistel kavandab firma Zavod, mille juhataja Marek Reinaas peab erakonda täpselt samasuguseks kliendiks kui iga teist. «Ent loomulikult mõjutab valimiste lähenemine kliendiga tegelemise aktiivsust ja ka meie sissetulekuid,» märgib ta.
    Isamaaliit on seni ka ainsana valmis avalikustama oma loosungit valimistel, milleks on «Parema homse nimel». Isamaaliidu nõuniku Andrus Villemi sõnul lisandub sellele veel ka iga kandidaadi enda hüüdlause.
    Kõik suuremad erakonnad kavatsevad tellida tele-, raadio- ja ajalehereklaami ning hõivata kohti tänavareklaamis. Reklaamikampaania väljatöötamise keskmist hinda on firmade hinnangul aga võimatu öelda, sest paljud erakonnad ei telli ühest kohast tervet paketti.
    Kaks aastat tagasi kohalike valimiste eel maksis näiteks Reformierakond reklaamklipi valmistamise eest 76 405 krooni. Nüüd maksab ühe klipi tegemine vähemalt 100 000 krooni.
    Reformierakonna peasekretär Heiki Kranich märkis, et odavaim reklaamimise võimalus on raadio. Tele ja ajalehed on juba kallimad ning kõige kulukam on tänavareklaam. Reformierakonna valimiskampaaniat töötab välja AS Brand Sellers.
    ASi Expoplakat direktori Andres Paluste sõnul on praeguseks laekunud reklaamipindade reserveerimise avaldusi kõigilt erakondadelt ja pole kartust, et mõni plakatikoht jääks välja müümata. Koonderakond tellis näiteks hulga kohti juba aasta algul.
    Expoplakat on tänavu suurendanud oma suurte reklaamplakatite arvu Tallinnas 100-lt 150-le, väiksemaid postide küljes rippuvaid plakateid on 1000. Paluste väitel pole nende teenuste hinnad võrreldes kohalike valimiste ajaga oluliselt kasvanud. Siis maksis Koonderakond postiplakatite trükkimise ja paigaldamise eest 70 000 krooni, Reformierakonna arve Expoplakatile oli aga 470 474 krooni.
    Keskerakond riputas juba kevadel üles esimesed valimishõngulised plakatid, mis kutsusid tarku naisi erakonnaga ühinema. Valimiskampaanias osalemiseks valmistab Keskerakonda ette AS Idea AD, kellega Edgar Savisaare juhitav partei tegi koostööd juba kohalike valimiste ajal.
    Koonderakond töötab oma loosungeid ja plakateid ise välja, selleks on moodustatud spetsiaalne töörühm. Ojavere sõnul kaasatakse mõni reklaamifirma vaid juhul, kui selgub, et isetegemisest ikka midagi välja ei tule.
    «Kavatseme reklaamida end kõigis massiteabevahendites,» ütles Ojavere.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Andrei Korobeinik: Eesti provintsilinn muutub Baltimaade oluliseks keskuseks
Pärnu suudab peagi teenindada rahvusvahelist lennuliiklust, linna läbivad Via Baltica ja tulevikus ka Rail Balticu raudtee, mis muudab provintsilinna tundmatuseni, kirjutab Keskerakonna esinumber kohalikel valimistel Pärnus Andrei Korobeinik vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Pärnu suudab peagi teenindada rahvusvahelist lennuliiklust, linna läbivad Via Baltica ja tulevikus ka Rail Balticu raudtee, mis muudab provintsilinna tundmatuseni, kirjutab Keskerakonna esinumber kohalikel valimistel Pärnus Andrei Korobeinik vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Algas Arco Vara aktsiate märkimine
Täna algab Arco Vara täiendavate aktsiate märkimise periood, mis kestab oktoobri keskpaigani.
Täna algab Arco Vara täiendavate aktsiate märkimise periood, mis kestab oktoobri keskpaigani.
Tootjahinnaindeks tõusis üle 15 protsendi
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks, mis iseloomustab Eestis nii koduturule kui ka ekspordiks valmistatud tööstustoodete hindade muutust, tõusis tänavu augustis võrreldes juuliga 1,7 protsenti, aga võrreldes eelmise aasta augustiga 15,5 protsenti.
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks, mis iseloomustab Eestis nii koduturule kui ka ekspordiks valmistatud tööstustoodete hindade muutust, tõusis tänavu augustis võrreldes juuliga 1,7 protsenti, aga võrreldes eelmise aasta augustiga 15,5 protsenti.
Saarte Liinid on välisturismi kasvuks valmis
AS Saarte Liinide juhatuse liikmete Villu Vatsfeldi ja Uku Madis Savisto kinnitusel on ka COVID-19 ajal jätkunud tavapärane regionaalsete sadamate haldamine ja arendamine, tuleviku osas ollakse aga optimistlikud ja välisturismi taastumiseks valmis.
AS Saarte Liinide juhatuse liikmete Villu Vatsfeldi ja Uku Madis Savisto kinnitusel on ka COVID-19 ajal jätkunud tavapärane regionaalsete sadamate haldamine ja arendamine, tuleviku osas ollakse aga optimistlikud ja välisturismi taastumiseks valmis.