Uuendatud Subaru Legacy hiilgab mahutavusega, pakkudes enam pakiruumi kui klassi võrra suuremad Audi A6 Avant või 5-seeria touring-BMW.
Jaapanis juba mõnda aega avalikkuse ees olnud Subaru Legacy uus mudelipõlvkond toodi rahvusvaheliselt nähtavale oktoobri keskel. Lääne-Euroopas hakatakse uut Legacyt müüma aasta lõpus, Eestis ilmselt mitte varem kui tuleva aasta veebruaris-märtsis.
Väliselt ei erine uuendatud Legacy kuigi palju oma Eestiski hästi tuntud eelkäijast, märgatavamaks muutuseks on suuremad esituled ja uuendatud iluvõre. Ühenäoliselt ilmetuks muutumine on üks põhilisi etteheiteid, mida uutele Jaapani autodele tehakse ja see oli peamine põhjus, miks suuremad disainimuudatused just auto esiosas ette võeti.
Tegelikult on muudatusi siiski tunduvalt enam -- uus põhi, uuendatud 2,5-liitrine boksermootor, täiesti uued käigukastid (nii manuaal- kui automaat-).
Nii universaali kui nn maastikuvariandi Outbacki pikkus on eelkäijatega võrreldes küll sama, kuid teljevahe on kasvanud 20 mm võrra, kõrgust on lisandunud 25 mm. Senise 60-liitrise kütusepaagi asemele on tulnud 64 liitrit mahutav paak.
Subarule omaselt on kapoti all taas boksermootor ja auto on püsiva neljarattaveoga.
Subaru pressiosakonna andmetel mahutab uue Legacy pagasiruum normaalasendis 528 liitrit, istmete kokkupanekuga suureneb kaubaruumi maht 1646 liitrini. Klass suuremasse Audi A6 Avanti mahub pärast istmete kokkulappamist 1590 liitrit...
Esialgu uuenesid vaid Legacy Estate ja Legacy Outback, sedaan jääb oma järge ootama.
1999. aastaks jääb tootmisliinile ka USAs toodetav vana universaalkerega Legacy 2,0, kuid selle mudeli nimi täieneb lisanimega Classic, et eristada seda uuest mudelipõlvkonnast.
Eestis on tänavuse aasta 10 kuuga müüdud 145 Subarut, mille hulgas on 95 Legacyt.