Esimese kiirpostiteenust pakkuva firmana käivitas TNT Internetis hinnapäringu süsteemi. Uuest süsteemist on eelkõige kasu juhuklientidele.
Price Checkeri süsteemis saab klient mõne sekundiga teada vajatava veoteenuse hinna. Selleks peab sisestama lähte- ja sihtkoha, kohaletoimetamise viisi ja soovitavad lisateenused. TNT-l puudub oktoobris käivitunud süsteemi kohta klientidelt veel tagasiside. Konkurendi arvates on süsteem kasulik eelkõige juhukliendile, sest püsikliendiga on kokku lepitud nagunii standardhindadest erinevad tasud.
Näen uuest TNT hinnapäringusüsteemist kasu eelkõige juhuklientidele, kes saavad Internetist info kätte. Tavasaatjatele, keda on TNT klientide hulgas ilmselt enamik, see süsteem palju kasu ei anna. Püsiklientidel on igal pool teenindussfääris omad hinnad.
Idee on iseenesest aga huvitav ja igasugune informatsiooni kättesaadavaks tegemine Internetis on hea. Tegutseme ka enda internetiinfo kallal, kuid teenuse hinda seal praegu välja arvutada kahjuks ei saa.