• OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,39
  • OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,39
  • 15.01.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ford Fiesta Courier tuleb teist korda

Seni on Eestis Ford Fiesta Couriere müüdud vaid eritellimusel. Jaanuarist on see auto Eestis esmakordselt vabal müügil.
Väikekaubik on mõeldud eelkõige neile, kes vajavad kõrgema kaubaruumiga autot. Kaubikut pakutakse Eestis ainult Van-versioonis. Tänu madalale laadimiskõrgusele, uste avanemisele kogu ukseava ulatuses ning kauba kaubaruumi põranda külge kinnitamise võimalusele on kaubik kasutajasõbralik.
Võrreldes juba pikemat aega müügil oleva Ford Escort Expressiga on Fiesta Courieri kaubaruum suurem (vastavalt 2,52 ja 2,8 m), sobides eelkõige koormale, millel on suured mõõtmed, aga väike kaal. Auto kandejõud on 520 kg.
Kaubaruumi vooderduse võib tellida soojustusega või ilma, viimistlusmaterjale kasutatakse tellija soovi järgi.
Lähtudes Eesti Telefoni töötajate kogemusest, kes kasutavad Couriere eelmisest aastast alates, on auto Eesti tingimuste jaoks sobiv, seda ka talvisel ajal.
Fiesta Courieri praegust modifikatsiooni hakati tootma 1995. aasta lõpukuudel ja seda valmistatakse Inglismaal.
Fiesta Courieri esimene variant võeti tootmisse 90date aastate algul. Praegune variant on uue põlvkonna mootoriga, seega vaiksem. Diiselmootoriga variandil on tehasevarustuses roolivõimendi. Turvalisuse parandamiseks on juhtide tarvis turvapadjad.
Courieri turuletoomisega soovib Fordi keskus tugevdada Fordi positsioone Eesti väikekaubikute turul.
Eelmisel aastal olid Eesti väikekaubikute (kaubaruumi maht alla 4 m³)turul kolm esimest Volkswagen, Peugeot ja Ford.
- kasutaja
Rait Asi
ASi Eesti Telefon Võru jaoskonna
transporditeenistuse juhataja
Võrreldes Ford Escort Expressiga on Fiesta Courier tunduvalt erksam, temaga on ka pehmem sõita.
Juhtida on mugav, nähtavus on üle rahuldava, esilaternaile annaksin maksimumpunktid. Pikem mees tahaks siiski istet veelgi kaugemale lükata.
Auto mootoril on piisavalt jõudu. Hange auto naljalt kinni ei jää, koristamata lumest üle sõites, mida meie kandis palju, peab aga hoolas olema.
Salongiküte on nii võimas, et vaatamata vaheseinata kaubaruumile ei saa sõidu ajal ventilaatorit sees hoida.
Rahul oleme kaubaruumi mahtuvusega. Vahesein võiks aga kaubaruumil ja salongi vahel olla -- talverehvide müra kostab maanteesõidul sisse.
- kasutaja
Toomas Räli
ASi Eesti Telefon Haapsalu jaoskonna
transporditeenistuse juhataja
Teelpüsivus on Fiesta Curieril parem kui Escort Expressil, kiirendus ja pidurid on samuti head. Väga head on esilaternad.
Sõidu teeb mugavaks roolivõimendi, pöörderaadius võiks parem olla. Maal, kus lumekoristusega tihti probleeme, võiks kliirens olla kõrgem. Pikema mehe jaoks oleks hea võreosa mõne sentimeetri võrra tahapoole nihutatda.
Kõrge kaubaruum on esialgu küll silmale harjumatu, kuid praktiline. Oleme vedanud seal nii õlivaate kui kaablirulle.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele