• OMX Baltic−0,46%290,77
  • OMX Riga−0,78%883,02
  • OMX Tallinn−0,48%1 847,33
  • OMX Vilnius−0,02%1 134,84
  • S&P 500−1,07%5 614,66
  • DOW 30−0,62%41 581,31
  • Nasdaq −1,71%17 504,12
  • FTSE 100−0,24%8 684,04
  • Nikkei 225−0,25%37 751,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,13
  • OMX Baltic−0,46%290,77
  • OMX Riga−0,78%883,02
  • OMX Tallinn−0,48%1 847,33
  • OMX Vilnius−0,02%1 134,84
  • S&P 500−1,07%5 614,66
  • DOW 30−0,62%41 581,31
  • Nasdaq −1,71%17 504,12
  • FTSE 100−0,24%8 684,04
  • Nikkei 225−0,25%37 751,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,13
  • 22.01.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Haagis pikale kelgule

- pikkus: 4545 mm
sild: lehtvedrusild BNT 01l
rattad: R 13x155/13x165
rummud: 2x500 kg BPV
veopea: Albe EM-80V
hind km-ga: 11 900 krooni
AS Bestnet töötas välja sõiduauto haagise Tiki-Treiler mudeli, mis sobib ka kõige suuremate mootorkelkude vedamiseks.
Tiki-Treiler C 325 L on kastiga madelkerghaagis, mis on mõeldud mootorkelkude transportimiseks.
Haagisele mahuvad ka kõige suuremad mootorkelgud, nende pealesõidu lihtsustamiseks on haagis kallutatava kastiga. Kasti hingedega tagaluuk on tugevdatud ja seda saab kasutada pealesõiduteena.
Haagis sobib ka muude materjalide ja kaupade veoks. Lisavarustusena saab talle tellida ka plastkaane. Samuti lisavarustusse kuuluv tugiratas hoiab veokasti horisontaalselt ja muudab haagise kinnitamise auto veokonkusele mugavaks.
Tiki-Treiler on valmistatud tsingitud terasest ega roosteta. Rattarummud, veopea ning amortisaatoritega lehtvedrustus tagavad haagise pikaajalise kasutusaja ka auklikul teel.
kasutaja | aivarriisalu | Aivar Riisalu | Alexela Oil nõukogu liige
Need lisasentimeetrid, mis tootjad haagisele juurde pannud, parandavad oluliselt kasutamismugavust. Varem oli lumesaani haagisesse üsna ebamugav paigaldada.
Oluline on ka see, et loobuti kolmekordsetest portekõrgendustest, mis sõitmisel kippusid logisema. Praegune variant näeb elegantsem välja ja mahutavus pole lihtsama konstruktsiooni tõttu kannatanud.
Eesti teeolusid arvestades on otstarbekas haagisele tellida tugevdatud sillad.
Järelhaagisesse investeerimist pean üsna otstarbekaks. Mul on viis erinevat järelhaagist ja ma pean väga harva veoteenust tellima.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele