Ajalehtedele kuulus reklaamiturust 46,9 protsenti, televisioonile 25,6 protsenti.
BMF Gallup Media hinnangul võib tänavune reklaamituru maht jääda samale tasemele. Prognoosina esitatud kolme stsenaariumi kohaselt on tänavune keskmine reklaamituru kasv null protsenti, kasvu puhul võiks turu maht suureneda 770 miljoni kroonini, languse puhul jääda 620 miljonile kroonile.
Reklaamile kulus eelmisel aastal 0,97 protsenti sisemajanduse kogutoodangust ehk 480 krooni ühe elaniku kohta. Enim reklaamiti koduhügieenitarbeid, juuksehooldusvahendeid ja mobiilsidet. Suurim reklaamija oli kolmandat aastat järjest Procter & Gamble, järgnesid Unilever ja Eesti Mobiiltelefon.
Jaanuaris kasvas võrreldes 1998. aasta jaanuariga reklaam trükimeedias ja vähenes televisioonis.
Autor: BNS