• OMX Baltic−0,46%302,5
  • OMX Riga−0,11%869,91
  • OMX Tallinn−0,34%1 988,2
  • OMX Vilnius0,2%1 194,52
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,3%8 556,89
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • OMX Baltic−0,46%302,5
  • OMX Riga−0,11%869,91
  • OMX Tallinn−0,34%1 988,2
  • OMX Vilnius0,2%1 194,52
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,3%8 556,89
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • 16.02.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiturg kasvas neljandiku võrra

Ajalehtedele kuulus reklaamiturust 46,9 protsenti, televisioonile 25,6 protsenti.
BMF Gallup Media hinnangul võib tänavune reklaamituru maht jääda samale tasemele. Prognoosina esitatud kolme stsenaariumi kohaselt on tänavune keskmine reklaamituru kasv null protsenti, kasvu puhul võiks turu maht suureneda 770 miljoni kroonini, languse puhul jääda 620 miljonile kroonile.
Reklaamile kulus eelmisel aastal 0,97 protsenti sisemajanduse kogutoodangust ehk 480 krooni ühe elaniku kohta. Enim reklaamiti koduhügieenitarbeid, juuksehooldusvahendeid ja mobiilsidet. Suurim reklaamija oli kolmandat aastat järjest Procter & Gamble, järgnesid Unilever ja Eesti Mobiiltelefon.
Jaanuaris kasvas võrreldes 1998. aasta jaanuariga reklaam trükimeedias ja vähenes televisioonis.
Autor: BNS

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele