• OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,37
  • OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,37
  • 19.03.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prognoosib reiside kasvu

«Praegu on Balti riikidest huvitatud vaid umbes 5 miljonit Rootsi lõunaosas elavat inimest. Kui aga maksuvaba kaubandus Rootsi ja Taani vahel kaotatakse, kasvab see turg kahekordselt,» tsiteeris Startel Sherwoodi sõnu.
Kiirete aluste poolest tuntud Sea Containers ei kavatse tuua Läänemerele kiireid laevu. «Katamaraanid kannatavad halvasti jääd ning kiirlaevaliiklus näiteks Helsingi ja Tallinna vahelisel liinil ei tundu olevat kuigi tulus. Sellele liinile tuleks tulla suuremad alused, kuid sellest on veel vara rääkida,» ütles ta.
Sherwood märkis, et Neptun Maritime'ist tuleb Sea Containersi tütarfirma kolme aasta jooksul, kui firma võlg väheneb plaanikohaselt.
Autor: BNS

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele