• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ehitusinfo müügifirmadel klienditüli

    OÜ Eesti Ehitusbörs juhatuse liige Tanel Tarum ütles eile, et AS Ehitusinfo loobib konkurendile kaikaid kodarasse. Tema sõnul on Eesti ehitusinformatsiooni müügiga tegelev Ehitusinfo püüdnud ära osta oma konkurendi Eesti Ehitusbörsi müügijuhti ning püüab meelitada endale informatsioonikogujaid.
    «Meie info on kvaliteetsem ning nad kaotavad meile pidevalt kliente,» seletas Tarum. «Ehitusinfo soomlasest omanik tegi meile ostuettepaneku, aga me keeldusime,» rääkis Tarum. Ehitusinfo endine juht lasti lahti ning asemele pandi ehitusfirmast FKSM lahti lastud ostujuht Antti Prees, kes ei pea headest äritavadest üldse kinni, kurtis Tarum.
    Pakkusime neile võimalust informatsiooni osta, kuid Ehitusinfo ei olnud sellest huvitatud, seletas Tarum. Oleme neilt mitmed suured kliendid, nagu FKSM ja Merko Ehitus, üle võtnud. Nüüd näib monopoli taastamine nende strateegia olevat, lisas ta.
    ASi Ehitusinfo juhatuse esimees Antti Prees ütles, et tegu on meeldiva ning tervendava konkurentsiga, millest klient ainult kasu saab. «Kui ma pakun paremaid palgatingimusi, siis loomulikult tahavad töötajad üle tulla,» leidis Prees. «Monopol on vastik asi, oleme lihtsalt pikast talveunest üles ärganud ning kliente tagasi võitmas,» sõnas ta.
    Kõike saab kokku leppida, ma ei ütle midagi halvasti Eesti Ehitusbörsi töötajate kohta, kuid ma ei mõista, miks juhatus ei tule minu juurde rääkima, lausus Prees. Konkurents on aus seni, kuni ei kasutata ebaseaduslikke võtteid, leidis ta.
    Ehitusfirma ASi EMV juhatuse esimees Jaanus Otsa sõnul kasutab EMV mõlema infomüüja teenust, kuid sealset informatsiooni ta ülioluliseks ei pea. Kui üks neist firmadest peaks kaduma, siis meid see ei mõjuta, kuna nende pakutav informatsioon on tihti juba vananenud, märkis Otsa.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.