Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Iga seitsmes müüdud auto oli Suzuki

    Kui sõiduautode müügitabelit Eestis juhib muidu keskmiselt müüv Suzuki, on tegemist ilmselt suurtellimusega. Nii ongi. Eelmisel korral oli suurostja politsei, seekord tõstis Suzuki pjedestaalile Eesti Energia tellimus.
    Aprill tervikuna polnud hoogne müügikuu. Võrreldes eelmise aasta aprilliga (1219 autot) müüdi umbes 500 autot vähem. Suzuki 106 autot moodustasid peaaegu seitsmendiku kogu müügist.
    Jaapanlaste hirmsuurt ülemvõimu täiendasid traditsiooniliselt edukad: Toyota, Honda, Nissan. Parima eurooplasena oli leedulaste lemmik Volkswagen alles viies, Ford platseerus kuuendaks.
    Kõik nad on aga võrreldes märtsiga tagasiminejad. Toyota müüs 31, Honda 35 autot vähem. Nii sai tõeks väide, et aktsiisihirm lõi märtsikuu numbrid üles.
    Fakti kaudne kinnitus on ka Peugeot' edukus, mis põhines väikesel 206-l. Väikese ja odava eelistamist kinnitab ka Daewoo Matizi edu. 18 auto müümine pani ASi Pleione töötajad kiiresti liigutama.
    Müüki suurendanud marke on siiski vähe. Uusi mudeleid pakkuva Mitsubishi ning kindlale huviliste ringile müüva Subaru kõrval suurendas müüki vaid Land Rover. Selle aasta esimese Jaguari, alles eelmisel nädalal esitletud S-Type'i, müüs Viking Motors.
    Kuidagi ei taha suureneda Fiati müüginumbrid, samas ei saa Itaalia Auto rahuldada kliendi soovi diiselmootoriga autode järele. Samuti pole Fiatil varakevadel müüki suurendavaid maastureid.
    Mitmekordselt läksid tagasi märtsi lõpuks salongi täiesti tühjaks müünud Lada numbrid, sest aprilliks ei suudetud Togliattist piisavalt autosid saada.
    Kaubikute müük oli mullusel tasemel, mis näitab, et majanduses on positiivsed tendentsid. Väiksematest on teist kuud järjest parim Citroen, suurematest Mercedes.
    Oleme väga rõõmsad, et suutsime pool aastat kestnud konkursi võita ja müüsime Eesti Energiale 100 hõbehalli universaalkerega ja 1,6-liitrise mootoriga Suzuki Balenot.
    Loomulikult ei saanud me loota ülisuurele kasumile nagu ka meie viimane konkurent Toyota. Tehingu tulusus peaks ilmnema alles aastate pärast, nii et laulukooridel ei maksaks meie juurde Austraaliasse sõiduks raha küsima tulla.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.